• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان:
اراده خوبی برای آبادانی مسجدسلیمان وجود دارد

  • کد خبر : 33707
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان گفت: این جلسه جز نادرترین جلساتی ست که همه علاقمندان به مسجدسلیمان در کنار هم می بینم. وی گفت: به لطف پروردگار اراده خوبی برای آبادانی مسجدسلیمان وجود دارد و به همین دلیل مسجدسلیمان در باند توسعه قرار گرفته است. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در آیین کلنگ زنی ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان گفت: این جلسه جز نادرترین جلساتی ست که همه علاقمندان به مسجدسلیمان در کنار هم می بینم. وی گفت: به لطف پروردگار اراده خوبی برای آبادانی مسجدسلیمان وجود دارد و به همین دلیل مسجدسلیمان در باند توسعه قرار گرفته است. وی با بیان این که مسجدسلیمان همچنان بالاترین آمار نرخ بیکاری در استان را دارد گفت: علیرغم تلاش همه مسئولین و نماینده پرتلاش شهرستان مسجدسلیمان همچنان رتبه اول بیکاری در استان است اما در سایه همدلی همه مسئولان شهرستان دست به دست هم داده اند تا فارغ از همه مسائل سیاسی و گروهی به آبادانمی شهر بپردازند.

فرماندار مسجدسلیمان با تقدیر از علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، امیر قربانی فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی، دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر شریعتی استاندار خوزستان، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان گفت: همه این عزیزان در کنار شورای محترم تامین و مدیران اجرایی شهرستان نقش اساسی در حل مشکل فرودگاه مسجدسلیمان داشته اند که از تمامی این عزیزان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام از زمانی که جنابعالی فرماندار هستی وقبل از شما هم هر سال نوید راه اندازی اولین فرودگاه کشور را داده اند ولی متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است امیدوارم در سال آینده هم دو باره تکرار وعده ودلخوشی ولی هیج نباشد به امید پروردگار برای اولین پرواز را داشته باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.