• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

مشروح گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از:
برگزاری مراسم گرامی‌داشت و تجلیل از مقام معلم در مسجدسلیمان + تصاویر و اسامی معلمان نمونه

  • کد خبر : 33497
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم گرامی‌داشت و تجلیل از مقام معلم و یادواره معلم شهید مرتضی مطهری و ۳۰۵ شهید فرهنگی و با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، علیرضا گوروئی فرماندار، چلداوی معاون مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر به همراه جمع کثیری از مردم، پیشکسوتان آموزش و پرورش و فرهنگیان در سالن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم گرامی‌داشت و تجلیل از مقام معلم و یادواره معلم شهید مرتضی مطهری و ۳۰۵ شهید فرهنگی و با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه، علیرضا گوروئی فرماندار، چلداوی معاون مدیرکل آموزش و پرورش، اعضای شورای شهر به همراه جمع کثیری از مردم، پیشکسوتان آموزش و پرورش و فرهنگیان در سالن امور تربیتی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم جانمراد داودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم و تبریک هفته معلم گفت: اهمیت علم و دانش بر کسی پوشیده نیست. هفته معلم مزین به خون شهید استاد مطهری است که امیدوارم ما معلمین بتوانیم گام‌های مثبتی جهت ترویج فرهنگ امامت و ولایت برداریم. وی ادامه داد: تنها راه برون رفت از مشکلات امروز توجه جدی به آموزش و پرورش است، نگاه‌ها به آموزش و پرورش تغییر کند و تکریم و تجلیل از معلم در سطح کشور همگانی شود.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۸ درصد از مدارس ما فرسوده هستند که ۲۰درصد از این مدارس خطر زا هستند اما با تلاش و پیگیری نماینده پرتلاش شهرستان توانستیم یک مدرسه ۹ کلاسه احداث که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین مجوز سه مدرسه را گرفتیم که جا دارد از تلاش و همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود. وی در ادامه گفت: ارتقا رتبه آموزش و پرورش از ۱۹ به ۱۲،کسب ۱۴ رتبه زیر ۱۰۰۰ توسط دانش آموزان، افزایش یک نمره ای معدل، میزبانی جشنواره استانی قرآن، عترت و نماز و… تنها بخش کوچکی از عملکرد همکاران ما در اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان بوده است که امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این اداره باشیم.

حجت السلام امینی امام جمعه شهرستان به عنوان سخنران بعدی ضمن تبریک هفته معلم و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت قائم (عج) گفت: ائمه اطهار(ع) چراغ هدایت و راهنما و راهبر انسان های خداجوی هستند و معلمان نیز همین وظیفه را بر عهده دارند. وی ادامه داد: به مقام شامخ معلمان و اساتید ادای احترام می کنم و هر جا توانستم برای منافع عمومی معلمان تلاش  و در کنار نماینده و فرماندار محترم برای احقاق حقوق فرهنگیان فریاد زده ام. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در کنار علم باید به فرهنگ جامعه نیز پرداخت، چرا که مسجدسلیمان از ظرفیت بالایی برخوردار است و قطعاً می توانیم دوباره شهر اولین ها شویم اما این بار با اولین های بومی نه انگلیسی. وی افزود: در سند چشم انداز ۱۴۰۴ امده است که در علم ۴ سال جلو هستیم اما در اقتصاد و فرهنگ این گونه نیست…

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و رییس شورای آموزش و پرورش نیز در سخنانی ضمن تبریک روز معلم گفت: در آموزش و پرورش زمانی می توانیم کارمان را خوب انجام دهیم که شایسته سالاری کنیم یعنی هر کسی سر جای خودش قرار بگیرد اگر این کار انجام شود شاهد موفقیت های روز افزون این اداره خواهیم بود. وی با بیان این که رفاقت با کار دو مقوله جداگانه است و باید این دو را از هم جدا کرد گفت: از آن جا که آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم محسوب می شود و آینده سازان این مملکت در آن جا پرورش می یابند باید هر کسی سر جای خودش قرار بگیرد در غیر این صورت نمی توان فرزندانی پویا تحویل این جامعه داد. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولین آموزش و پرورش به مناطق محروم شد و گفت: باید مکانیرمی طراحی شود تا معلمان با سابقه و حرفه ای نیز برای خدمت به مناطق محروم بروند همچنین چنین مدارسی نیز در اولویت تجهیز قرار بگیرند و قطعاً همه مدیران اجرایی در کنار آموزش و پرورش خواهند بود… در پایان از معلمان نمونه و همچنین سه نفر از بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

به نمایندگی از بازنشستگان

لقمی اسدی

اردشیر مرادی

عزیز قلی زمانپور

علیرضا صالحی

معلمان نمونه

سید کاووس صالحی

خانم نصرت شهنی

فاطمه کاخکی

فاطمه امیدی

زهره مددی کاهکش

مهین صفی پور

نصرت امیرجانی

فریبا غلامزاده

فرزانه باقری کاهکش

فیروزه عباسی

سعید خشن

تبسم نصیری

نگین آذریان

مریم محمدی

نادیا فرجی

ژینوس خواجه سعیدی

رامین قربانی

نمایندگی از مدیران و معاونین

خدا رحم نصیری

علیرضا براتی

پیشگیری از آسیب های اجتماعی:

جانمراد داودی

علی عیدیوندی

ایمان خدادادی

دارالقران

زینب فرهادی

نمایندگی از معلمان بسیجی

روح انگیز احمدپوری

پرستو سایر

سودابه نظری

شهلا حسینی

محسن شریف زادگان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.