• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

بهروز مکوندی:
فکری بهترین گزینه برای هدایت نفت‌مسجدسلیمان است / کمک دولت به پابرجا ماندن نفت مسجدسلیمان، در واقع کمک به خودش است

  • کد خبر : 33409
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی سابق نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که فکری بهترین گزینه برای هدایت تیم در لیگ برتر است، گفت: در حال حاضر هیچ کسی بهتر از خود فکری و کادرش برای هدایت نفت‌مسجدسلیمان نیست و باید به او اجازه داده شود، برنامه‌ای را که شروع کرده است، ادامه دهد تا به موفقیت برسد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی سابق نفت‌مسجدسلیمان با بیان این‌که فکری بهترین گزینه برای هدایت تیم در لیگ برتر است، گفت: در حال حاضر هیچ کسی بهتر از خود فکری و کادرش برای هدایت نفت‌مسجدسلیمان نیست و باید به او اجازه داده شود، برنامه‌ای را که شروع کرده است، ادامه دهد تا به موفقیت برسد.

بهروز مکوندی در خصوص قهرمانی تیم نفت‌مسجدسلیمان در لیگ یک کشور و راه‌یابی به لیگ برتر، اظهارکرد: خوشبختانه با تلاش محمود فکری و همکارانش و همچنین مدیریت باشگاه و بازیکنان تیم موفقیت خوبی حاصل شد و امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب، آن تجربه تلخ و بد چهار سال پیش را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: چهار سال پیش زمانی که این تیم با هدایت خود من به لیگ برتر راه پیدا کرد، به دلیل مشکلاتی از جمله مالی، دوباره به لیگ یک سقوط کرد. آن زمان با توجه به این‌که وزارت نفت دیگر نمی‌توانست در لیگ حرفه‌ای تیم‌داری کند، باید یک اسپانسر برای تیم پیدا می‌شد که متاسفانه به این صورت نشد. فکر می‌کنم عمده مشکل نفت، دولتی بودن آن است و به محض این‌که تیم به لیگ برتر صعود می‌کند، طبق قانون مجلس نیز وزارت نفت حق تیم‌داری ندارد و همین باعث می‌شود مشکلاتی برای این تیم ایجاد شود.

این مربی خوزستانی بیان کرد: با توجه به این‌که امسال نفت‌ مسجدسلیمان مجدداً به لیگ برتر صعود کرده است، با داشتن آن تجربه تلخ قبلی، امیدوارم همه درس خوبی گرفته باشیم و از همین امروز که تنها چند روز از قهرمانی و صعود تیم می‌گذرد، برای فصل آینده آن برنامه‌ریزی کنیم. من فکر می‌کنم اگر همان چهار سال پیش نیز تفکرمان تیم‌داری در لیگ برتر بود، سهمیه را از دست نمی‌دادیم.

وی با بیان این‌که اکنون نباید نفت‌مسجدسلیمان را تنها گذاشت، گفت: امیدوارم اسپانسر خوبی برای این تیم پیدا شود و اگر واقعاً وزارت نفت قصد تیم‌داری ندارد، واگذاری آن به شرکتی که بتواند تیم‌داری را به صورت خوب و شایسته انجام دهد، اقدام خوبی برای حفظ تیم در لیگ برتر است. هر چند متاسفانه در چند سال اخیر اسپانسرهایی که وارد کار شده‌اند به دلیل مشکلاتی که برای آن‌ها ایجاد شده است، از آمدن در ورزش پشیمان شده‌اند و دیگر قصد تیم‌داری ندارند.

مکوندی در ادامه تاکید کرد: نفت‌مسجدسلیمان تنها یک تیم فوتبال نیست و با توجه به مشکلات عدیده اجتماعی که در این شهرستان وجود دارد، تیم فوتبال آن می‌تواند کمک بزرگی به رفع این مشکلات داشته باشد. اگر دولت بخواهد برای رفع مشکلات اجتماعی هزینه کند، باید خیلی بیشتر از آن‌چه می‌خواهد برای صرف حمایت از تیم فوتبال مسجدسلیمان کند، را در نظر بگیرد. پس کمک دولت به پابرجا ماندن نفت مسجدسلیمان، در واقع کمک بسیار به خودش است.

وی درباره ادامه همکاری باشگاه نفت‌مسجدسلیمان با محمود فکری نیز عنوان کرد: آقای فکری یک سال و نیم در کنار تیم بود و توانست پس از این‌که در فصل گذشته تیم را در لیگ برتر حفظ کرد، با یک برنامه‌ریزی و یارگیری خوب، تیم را هم به قهرمانی برساند. فکر می‌کنم با توجه به این‌که فکری شناخت خوبی از این تیم دارد، بهترین گزینه برای ادامه حرکت نفت‌مسجدسلیمان در لیگ برتر است. در حال حاضر هیچ کسی بهتر از خود فکری و کادرش نیست و باید به او اجازه داده شود، برنامه‌ای را که شروع کرده است ادامه دهد تا به موفقیت برسد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.