• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرماندار اندیکا خبر داد:
گردشگران گرفتار در شیمبار و تاراز نجات یافتند

  • کد خبر : 33109
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار اندیکا گفت: در منطقه شیمبار و تاراز مسافران و گردشگران در مه و بارندگی گرفتار شده بودند که با همکاری هلال احمر این افراد نجات یافتند. منوچهر ورناصری اظهار کرد: روز گذشته بارندگی هایی در پایین دست شهرستان حدود یک ساعت و نیم داشتیم؛ همچنین در بالادست سمت شیمبار بارندگی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار اندیکا گفت: در منطقه شیمبار و تاراز مسافران و گردشگران در مه و بارندگی گرفتار شده بودند که با همکاری هلال احمر این افراد نجات یافتند. منوچهر ورناصری اظهار کرد: روز گذشته بارندگی هایی در پایین دست شهرستان حدود یک ساعت و نیم داشتیم؛ همچنین در بالادست سمت شیمبار بارندگی بوده است. وی افزود: در منطقه شیمبار و تاراز تعدادی از مسافران و گردشگران در مه و بارندگی گرفتار شده بودند که با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا اسکان این افراد انجام شد.

فرماندار اندیکا تصریح کرد: قبل از بارندگی، اخطاریه هایی از سوی مدیریت بحران و سازمان هواشناسی اعلام شده بود که بر همین اساس کارکنان امور عشایر را به مناطق عشایری و کوهستانی اعزام و تمامی افراد را از مسیرهای خطرناک یا لبه پرتگاه ها جابجا کردیم. ورناصری یادآور شد: در بخش چلو برخی از خانواده های عشایری در نقاط واقعا خطرناکی اسکان داشتند که امور عشایر با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جابجایی آنها اقدام کردند.

وی در پایان با اشاره به این که در حال حاضر مدیرکل امور عشایر برای بازدید در منطقه حضور دارد، گفت: شهرستان اندیکا بالغ بر ۶۰۰ روستا دارد که کار ارزیابی از میزان خسارت های احتمالی در این شهرستان کمی به زمان بیشتری نیاز است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=33109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.