• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

پیش بازی مس کرمان _ نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 32831
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۶ دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند. حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار: تیم فوتبال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت ۱۶ دو تیم مس کرمان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم می روند.

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیست و هشتم رقابت ها در دیداری خارج از خانه مقابل تیم انتهای جدولی صبای قم به برتری دو بر صفر دست یافت، تیم نفت مسجدسلیمان نیز در خانه مقابل تیم شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

مسی ها که در این فصل حواشی فراوانی را تجربه کرده اند و پر فراز و نشیب ظاهر شده اند در حال حاضر با صدر جدول ده امتیاز اختلاف دارند، آن ها کماکان جزو تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بشمار می روند، نفتی ها نیز که در هفته های اخیر سیر نزولی داشته اند و با از دست دادن امتیازات رقبا را نزدیک از همیشه به خود می بینند قطعا در دیدارهای باقی مانده به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستند تا به عنوان نخستین تیم راهی لیگ برتر شوند.

نارنجی پوشان کرمانی از بیست و هشت دیدار گذشته سیزده پیروزی، پنج تساوی و ده شکست را بدست آورده اند و با ۴۴ امتیاز در مکان ششم جدول حضور دارند، طلایی پوشان مسجدسلیمانی نیز پانزده پیروزی، نه تساوی و چهار شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند و با ۵۴ امتیاز صدرنشین جدول رده بندی هستند.

تیم مس تا بدین جای کار در مصاف با حریفان سی و چهار گل به ثمر رسانده و در مقابل بیست و نه گل نیز دریافت کرده است، تیم نفت نیز در تقابل با رقبا سی و هشت بار موفق به گلزنی شده است در حالی که بیست و یک بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار می تواند جایگاه خود را در رده ششم جدول تثبیت کند و امیدوار به از دست دادن امتیازات توسط سایر حریفان باشد، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند بالطبع می تواند جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.