• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: قیمت مصوب مرغ در شهرهایی که کشتارگاه دارند 8900 تومان است
در بعضی مناطق مسجدسلیمان قیمت مرغ کیلویی نه هزار و سیصد تومان به فروش می رسد

  • کد خبر : 32817
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: قیمت مصوب مرغ ۸۹۰۰ تومان و در شهرستان‌هایی که کشتارگاه ندارند قیمت مرغ۹هزارتومان است. بهرام جباری در رابطه با بالا بردن قیمت مرغ کشتار روز توسط برخی فروشگاه‌‌ها اظهارکرد: قیمت مصوب مرغ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: قیمت مصوب مرغ ۸۹۰۰ تومان و در شهرستان‌هایی که کشتارگاه ندارند قیمت مرغ۹هزارتومان است. بهرام جباری در رابطه با بالا بردن قیمت مرغ کشتار روز توسط برخی فروشگاه‌‌ها اظهارکرد: قیمت مصوب مرغ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان است و در شهرستان هایی که کشتارگاه ندارند قیمت مرغ نیز ۹ هزار تومان است. وی با بیان اینکه شهروندان در هر منطقه شاهد افزایش قیمت مرغ کشتار روز شدند به شماره۰۹۱۶۹۰۰۵۰۸۷ مراتب اعتراض خود را پیامک کنند، گفت: برخی فروشندگان از دو روز تعطیلی که بازرسان نبودند سوء استفاده کرده و اقدام به افزایش قیمت مرغ کردند. رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه بازرسان مادر سطح شهر مرتب در حال سرکشی و بازرسی از بازار هستند، بیان کرد: عده‌ای از متخلفان شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل و به اداره تعزیرت معرفی شدند.جباری افزود: کسانی که برای آن ها پرونده تشکیل داده شد، پرونده آن ها حکم می خورد و جریمه نقدی می‌شوند.وی با بیان این که بازرسان به صورت روزانه قیمت مرغ کشتار روز را به اتحادیه ها و شهرستان ها اعلام می‌کنند، عنوان کرد: قیمت ها با توجه به نوسانات قیمت مرغ زنده که با کاهش و افزایش آن قیمت مرغ متغییر می‌شود.

لازم به ذکر است قیمت مرغ طی روزهای گذشته در بعضی مناطق شهرستان مسجدسلیمان کیلویی نه هزار و سیصد تومان نیز به فروش می رسید و این در حالی ست که در شهرستان مسجدسلیمان کشتارگاه نیز وجود دارد و به گفته رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قیمت مصوب مرغ در شهرهایی که کشتارگاه دارند نباید بیش از ۸۹۰۰ تومان باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.