• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

چهار گردشگر مفقود شده درکوه‌های زاگرس، پیدا شدند

  • کد خبر : 32558
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ گفت: سرانجام پس از ۴۸ ساعت تلاش بی‌وفقه مأموران انتظامی این شهرستان و نیروهای امدادی چهار گردشگر مفقود شده درکوه‌های زاگرس، پیدا شدند. صادق محمدی اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر مفقود شدن چهار گردشگر در محدوده کوه‌زرده بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ بلافاصله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ گفت: سرانجام پس از ۴۸ ساعت تلاش بی‌وفقه مأموران انتظامی این شهرستان و نیروهای امدادی چهار گردشگر مفقود شده درکوه‌های زاگرس، پیدا شدند. صادق محمدی اظهار کرد: در پی وصول گزارشی مبنی بر مفقود شدن چهار گردشگر در محدوده کوه‌زرده بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط مأموران با همکاری عوامل هلال‌احمر و اورژانس تلاش خود را برای پیدا کردن این افراد در کوه‌های صعب‌العبور منطقه آغاز کردند، همچنین از یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز جهت کمک به عملیات جستجو استفاده شد. فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ ادامه داد: اگرچه به‌لحاظ وضعیت نامساعد جوی و بارش برف در ارتفاعات امکان ادامه عملیات جستجو با بالگرد میسر نشد، لیکن نیروهای پلیس و عوامل امدادی به‌صورت پیاده به تلاش خود ادامه دادند.

محمدی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از ۴۸ ساعت تلاش بی‌وقفه گردشگران مفقود شده در ارتفاعات منطقه صعب‌العبور زاگرس در سلامت کامل پیدا و به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند. گفتنی است؛ این چهار گردشگر از شهرستان اندیکا در استان خوزستان به ارتفاعات منطقه بازفت رفته بودند که در پی بارش شدید برف و نامساعد شدن هوا مسیر بازگشت را گم کرده و در کوه‌های زاگرس سرگردان شده بودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.