• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
3

استاندار خوزستان:
خط آهن مسجدسلیمان از در خزینه به زیلایی تا مسجدسلیمان احداث خواهد شد و تا اصفهان ادامه خواهد یافت/ مشکل محیط زیستی جاده میان بر مسجدسلیمان – اهواز مرتفع شد/ مشکل بودجه فاضلاب مسجدسلیمان حل شد

  • کد خبر : 32338
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان در نشست با اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرهای شمال خوزستان در ارتباط با احداث خط آهن مسجدسلیمان گفت: این پروژه عظیم از در خزینه به زیلایی تا مسجدسلیمان احداث خواهد شد و تا اصفهان ادامه خواهد یافت. این پروژه نیز دو خطی برقی است و از جمله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان در نشست با اعضای ستاد مردمی دکتر روحانی در شهرهای شمال خوزستان در ارتباط با احداث خط آهن مسجدسلیمان گفت: این پروژه عظیم از در خزینه به زیلایی تا مسجدسلیمان احداث خواهد شد و تا اصفهان ادامه خواهد یافت. این پروژه نیز دو خطی برقی است و از جمله راه های ریلی استراتژیک برای کشور محسوب می شود.

دکتر شریعتی همچنین عنوان کرد که جاده میان بر مسجدسلیمان نیز در یک سال گذشته مشکل زیست محیطی داشته که با پیشنهادهای ما مبنی بر حل مشکل و متعهد شدن به اجرای آن ، مرتفع و محیط زیست قانع شد که اجازه اجرای آن را بدهد.

وی با اشاره به فاضلاب شهر مسجدسلیمان حل آن را در برنامه بودجه به مردم این شهر نوید داد و گفت: مشکل بودجه برای فاضلاب مسجدسلیمان را نیز در بودجه حل کردیم. همچنین از صندوق توسعه ملی برای آلومینیوم سازی مسجدسلیمان در مرحله دوم ۲۵ میلیون دلار وام گرفتیم که به پروژه تزریق خواهد شد. این پروژه نیز از جمله زیر ساخت هایی است که نقش مهمی در اشتغال جوانان منطقه خواهد داشت. استاندار خوزستان از حل تخصیص منابع آب و موافقت نیرو با تخصیص آب لازم به فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری در شهرهای شمالی خوزستان نیز خبر داد که به نوبه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    با تشکر از استاندار محترم و مسئولین قبلی و فعلی شهرسنان بخصوص نماینده محترم و فرماندار و مسئولین شرکتهای مستقر در شهرستان ( نفت و پتروشیمی و آلومینیوم و…) جهت پیگیری ایجاد زیرساختها در شهرستان .
    خواهشمندیم تلاش شود هر چه زودتر مسیر های ارتباطی شهرستان (جاده ای و ریلی و هوایی) ایجاد شود تا شهرستان زودتر بر ریل پیشرفت و توسعه قرار بگیرد.
    انشاالله برنامه ریزی وتلاش شود راه آهن هر چه زودتر از ایستگاه شوشتر به شهرستان وصل شود و پس از آن در آینده انشاالله خط ریل شهرستان به اصفهان وصل شود .
    با تشکر مجدد از همه مردم دلسوز و مسئولین محترم و اطلاع رسانی سایت وزین ب ر نگاران مسجدسلیمان .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.