• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

مدیر آموزش‌ و پرورش اندیکا:
تنها ۱۵ درصد مدارس اندیکا هوشمند سازی شدند/۱۰۰مدرسه در انتظار هوشمند سازی

  • کد خبر : 32034
  • ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۹:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش‌ و پرورش اندیکا گفت: تاکنون تنها حدود ۱۵ درصد از مدارس این شهرستان به کلاس هوشمند مجهز شدند. محمدرضا خداوردی، اظهار کرد: از مجموع ۱۲۰ مدرسه شهرستان حدود ۲۰ مدرسه مجهز به کلاس هوشمند شده‌اند و دانش آموزان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند. وی در ادامه به علل عدم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مدیر آموزش‌ و پرورش اندیکا گفت: تاکنون تنها حدود ۱۵ درصد از مدارس این شهرستان به کلاس هوشمند مجهز شدند.

محمدرضا خداوردی، اظهار کرد: از مجموع ۱۲۰ مدرسه شهرستان حدود ۲۰ مدرسه مجهز به کلاس هوشمند شده‌اند و دانش آموزان از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه به علل عدم پیشرفت این طرح اشاره کرد و افزود: طبق هماهنگی که در سطح استان صورت گرفته‌شده بود، هر اداره در سطح شهرستان موظف به هوشمند سازی یک کلاس درس بود که متأسفانه به علت ضعف مالی و امکاناتی ادارات شهرستان این مصوبه در اندیکا عملیاتی نشد و یکی از علت‌های کندی روند این طرح در شهرستان محسوب می‌شود.

خداوردی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای هوشمند کردن هر کلاس حدود ۱۰ میلیون تومان است که در حال پیگیری برای هوشمند سازی تعداد بیشتری از مدارس شهرستان هستیم.

مدیر آموزش‌وپرورش اندیکا به طرح جدید آموزش از راه دور ویژه داوطلبین کنکور نیز اشاره کرد و گفت: در سفر وزیر آموزش ‌و پرورش به استان خوزستان مقرر شد به‌منظور بالا بردن سطح علمی در هشت منطقه خوزستان از جمله شهرستان اندیکا کلاس‌های تقویتی ویژه داوطلبین کنکور با بهره‌گیری از اساتید تراز اول به‌صورت آموزش از راه دور برگزار گردد که از هفته آینده در مدارس دارای کلاس هوشمند شهرستان این طرح آغاز می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=32034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.