• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

در پي انتخاب حجت الاسلام يونسي/ تبريك رييس ستاد دكتر روحاني در مسجدسليمان

  • کد خبر : 3195
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

در پي انتصاب حجت الاسلام علي يونسي به عنوان دستيار ويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی عليرضا پوريان رييس ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني در مسجدسليمان اين انصاب را به ايشان تبريك گفت. متن پيام به اين شرح است: جناب آقاي يونسي  شما جايگاه ويژه اي در قلب ما […]

در پي انتصاب حجت الاسلام علي يونسي به عنوان دستيار ويژه رييس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی عليرضا پوريان رييس ستاد انتخاباتي دكتر حسن روحاني در مسجدسليمان اين انصاب را به ايشان تبريك گفت. متن پيام به اين شرح است:

جناب آقاي يونسي

 شما جايگاه ويژه اي در قلب ما فرزندان بختياري و تمام اقوام ايران زمين داريد امیدوارم تجارب ارزنده جنابعالی در دوره های گذشته به منزله چراغ راهی باشد که گام های بلندتری در این عرصه را رقم زند. بنده اين انتخاب شايسته را به شما تبريك عرض نموده و از درگاه حضرت حق، در ادای این خدمت ارزشمند، برایتان توفیق روزافزون آرزومندم.

عليرضا پوريان رييس ستاد دكتر روحاني در شهرستان مسجدسليمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. برات متاسفم در زادگاه حاج محسن ،،،شما نماینده روحانی شدی…واقعا که جای تاسف دارد.

  2. آقای دوست ، اولا که این تبریک بقول آیت الله مهدوی کنی یک امر تشریفاتی و مرسوم است ثانیا هر کسی مخیر است که عضو یا رییس ستاد هر کاندیدایی باشد این امر یکی از اصول احترام به آزادی و اعتقاد به دمکراسی است، آقای روحانی هم یکی از نامزدهای تایید شده بودند و فعلا رییس جمهور مملکت است، در بسیاری از شهرها افرادی که بختیاری نبودند هم در ستادهای آقای رضایی فعالیت میکردند، بهتر است نسبت به این موضوعات اینقدر متعصبانه و تنگ نظرانه برخورد نکنیم و اجازه بدهیم افراد آنگونه که می اندیشند عمل کنند با سپاس از شما و آقای پوریان(اگرچه من شخصا به آقای روحانی رای ندادم) 

  3. سلام بر دولت تدبیر و امید-سلام بر شیر مرد بختیاری علی رضا پوریان عزیز

  4. سلام بر جناب آقای پوریان نماینده عزیز جناب رئیس جمهور دکتر روحانی
    تبریکات صمیمانه ما را پذیرا باشید
    متاسفانه تا کی شاهد افکار متعصبانه و کوته فکرانه و دور از واقعیتهای جامعه باشیم
    شما ببخشید اقای پوریان عزیز

  5. با سلام
    من میخواستم بگم که هر کاندیدی در هر شهری ستاد دارد و اصلا ربطی به قومیت یا اصالت ندارد ، آقایی که محسن رضایی را حاج محسن خطاب میکنید چرا بعد از این همه ساال که برادران رضایی یکی در مجلس به عنوان نماینده شهر و آن یکی در مجمع تشخیص مصلحت نظام هییچ کاری که در خور مردم مسجدسلیمان و شهر مسجدسلیمان است کاری نکردن ، آقای محسن رضایی یا به قول دوست به اصلاح بختیاری حاج محسن چرا موقع انتخابات به شهرش سفر میکند. با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.