• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
2

خبرفوري/ حكم ورناصري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان توسط استانداري تأييد نشد

  • کد خبر : 3165
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

وي علت عدم تنفيذ حكم شهرداري ورناصري را تطابق نداشتن مدرك تحصيلي  ايشان با سمت  شهرداري  اعلام نمود. يك منبع موثق امروزدر گفتگو با خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  گفت : حكم علي ورناصري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان توسط استانداري تأييد نشد. وي علت عدم تنفيذ حكم شهرداري ورناصري را تطابق نداشتن […]

وي علت عدم تنفيذ حكم شهرداري ورناصري را تطابق نداشتن مدرك تحصيلي  ايشان با سمت  شهرداري  اعلام نمود.

يك منبع موثق امروزدر گفتگو با خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان  گفت : حكم علي ورناصري شهردار منتخب شوراي شهر مسجدسليمان توسط استانداري تأييد نشد. وي علت عدم تنفيذ حكم شهرداري ورناصري را تطابق نداشتن مدرك تحصيلي  ايشان با سمت  شهرداري  اعلام نمود.

لازم به ذكر است مدرك ورناصري مهندسي صنايع مي باشد. خبرنگار سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در تماسي كه با منابع آگاه گرفت آن ها با تأييد اين خبر اعلام كردند در صورتي كه اعضاي  شوراي شهر بر اين انتخاب پافشاري كنند پرونده به شوراي حل اختلاف خواهد رفت  ودر آنجا تصميم نهايي گرفته خواهد شد.

حسن كاظمي رييس شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگويي با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نيز با تأييد اين خبر  گفت: شوراي شهر از فرصت قانوني خود استفاده و از ايشان در شوراي حل اختلاف دفاع  خواهد كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=3165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 54در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 54
  1. آقا ما شهرمون شهردار نمیخوا….. این چه افتضاحیه شورا انجام میده…

  2. آقايان محترم عضو شوراي شهر، حالا ديديد مردم خيلي خوب مي فهمند. ديديد از روز اول همه مردم همين را فرياد مي زدند و مي گفتند ليسانس صنايع چه ربطي به شهرداري دارد. اين را مردم فهميدند اما شما متوجه نشديد يا نمكي خواستيد اين را ببينيد. انصافاً اگر اعضاي شورا بخواهند اين مسئله را ناديده بگيرند به مردم خيانت كرده اند… فرصات خوبي ست براي انتخاب يك شهردار متخصص و كار بلد. خودتان مي دانيد اما يسادتان باشد در اين دنيا و آن دنيا بايد پاسخگو باشيد.

  3. آقای فریبرز شما مثل اینکه نمیدونی در یک مجموعه ایی مثل شهرداری ما به یک مدیر نیاز داریم تا یه کارشناس تخصصی، چون یه مدیر اگه مدیر لایقی باشه آدم های فنی قدرتمندی دور خوش جمع می کنه، حالا شما و امثال شما هی بکید رشته اون مثلا عمران یا شهرسازی نیست، بابا شما کی می خواهید بفهمید مدیر بودن با کارشناس دفتر فنی بودن زمین تا آسمون فرق داره! در ضمن ایشون دارای مدرک کارشناسی صنایع است، تو اصلا می دونی تخصص یه کارشناس صنایع دقیقا در راستای هدایت و برنامه ریزی های کلانه؟ میدونی یه رشته مدیریت ( با سبک مهندسی) هست؟؟؟ اصلا میدونی کنترل پروژه یعنی چی؟
    بنظر من دلایل دیگری داشت و از جمله اینکه بعضی ها فهمیدن منافعشون در خطره!!!!

    سوال بزرگ :  آیا تا الان تمام شهردارهای مسجدسلیمان از قبلا تا کنون و دیگر شهرهای ایران، شهر دارهاشون مدرک مهندس عمران یا شهرسازی داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فریبرز جواب بده؟

  4. بحث مدرک تحصیلی یک بهانه بیش نیست یکی از شهرداران سابق مدرکش لیسانس معارف اسلامی بود چه کسی ازاستانداری خواست جلوی صدورحکم ورناصری گرفته شود؟اختلاف تا کی و کجا؟

  5. درود بر پیمان مولایی شهردار سربلند شهرمان

  6. آقای رییس شورای شهر اعضای محترم چرا با آبروی افراد بازی میکنید اگر کمی به نظرات برادران وهمشهریانتان که در سایتهای خبری میگذارند و بشیر ونظیر میکنند توجه میکردید نه سنگ روی یخ میشدید ونه آبروی این بنده خدا رو میبردید و اون برادر ارجمندمان این همه راه نمی آمد که ازشهردار دفاع کند

  7. آقاي شهرام مث اين كه خيلي ناراحت شدي. عزيزم اين حرفا را به يكي بزن كه هيچي حاليش نشه نه مني كه دو برابر آقاي شهردارت درس خوندم و تو اين شهر خاك خوردم. اگر چه مي دونم اين شورا كه بعضي هاشون به ظاهر گفتن ما رأي نداديم به كاري مي كنن تا تأييدي شو بگيرن. وقتيي خدا بخواد نشونن بده اينجوري نشون ميده. يه آزمايشي برا اونا كه گفتن ما زاي به ورناصري نداديم. در ضمن بحث مديريت مي كني آقاي ورناصري مدير كجا بود عزيزم. بابا دس بردارين از اين حرفا. بخدا مردم عاقل تر از اون چيزي كه شما فكرش رو مي كنيد.. كارشناس دفتر فني!!!!

  8. آقا شهرام ایشان توانایی مدیریت نداشتند وشما هم این قد سنگ به سینه نزن….

  9. این شکست دیگری برای شوراست.ما درانسانیت اقای ورناصری شکی نداریم ولی سوابق اقای ورناصری کجا و شهرداری کجا!اقایان به خود بیایید به فکر شهر باشید نه لج و لجبازی.اقای کاظمی بی خیال شو نمی خواد رو حرفت پا فشاری کنی به فکر گزینه دیگر باش یا به حاجی بگو از نفوذش استفاده کند

  10. آقای حسن کاظمی حتما وجود ایشان برای شما منفعتهایی داردکه میخواهید در شورای حل اختلاف تمام قد از ایشان دفاع کنید

  11. اقای شهرام جایی که اقای ورناصری مدیریت کرد میشه بگی به خاطر تنویر افکار عمومی اخه من مدیریتی از ایشان ندیدیم

  12. اقایان زمانپور.ازاد.عزیزپور.بارانی شمایی که گفتید ما رای ندادیم پس حالا به فکر گزینه جدید باشید از حق مردم دفاع کنید

  13. به نظر من هم وظيفه تاريخي همين آقايان كه گفته بودند ما راي طايفه اي نداديم (باراني، زمانپور، آزاد و عزيزپور) اينجا مشخص مي شود. اگه واقعا نقشه نبود ببينيم حالا كه استانداري تاييد نكرد اينا چكار مي كنن. آيا اينا به قول آقاي كاظمي پيگير مي شن يا به فكر گزينه ديگري مي افتن…..

  14. رییس واعضای محترم شورای شهر ازشما دعوت میکنم به گوشه هایی از مقاله اندراحوالات انتخاب شهردار که به قلم استادجلیلی امده است توجه کنید
    آری اینان کسانی هستند که برای رسیدن به صندلی موقعیت و مقامی کوتاه، تمام حقوق شهروندی دیگران را زیر پا له می‌کنند. این است که یک نفر هنوز حاضر است بدون مثقالی تجربه در کاری، مسئولیتی سنگین‌تر از بدن لاغر تخصص خود را بر شانه بگیرد و جایی را اشغال کند که جای او نیست که پس از مدتی کوتاه زانو می‌زند و سر که برمی‌دارد نمی‌بیند چه بلایی بر سر حقوق دیگران ‌آورده است. بلایی که سالیان سال و مرد عملی می خواهد تا جای زخمش را التیام بخشد. اما انگار نه انگار دیگرانی که افسار ویرانی شان را بر کمر ندانم‌ کاری خود بسته است انسان‌هایی هستند که حق دارند جور دیگری زندگی کنند. شهرداری که هنوز به روش مدیریت سنتی هم آگاه نیست چگونه می‌تواند شهری را با روش‌ها و الگوهای مدیریت مدرن اداره کند؟! و شهرداری که در تمام عمر یک‌بار حتا برای کاری اداری به ساختمان شهرداری سر نزده است، چگونه ممکن است بتواند شهری را از تکان زلزله‌ی چالش‌ها و بحران‌های شدید نجات دهد؟ از طرفی شورای محترم شهر جدید مسجدسلیمان نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن موقعیت و حق مردم، چکش هر تصمیمی که بخواهد بر میز شکسته‌ی شهر بکوبد و پس از چند سال عقب‌افتادگی و ویرانی، بی‌ عذرخواهی کوچکی، حکم ناشایست انتصابی دیگر را صادر کند. کسی که بدون کوله بار کوچکی از تخصص و با شمشیر بلند ندانم‌ کاری به میدان بزرگ مسئولیت شهرداری یک شهر پا می‌گذارد، چه از او برمی‌آید جز قتل عام حقوق شهروندانی که به کمترین ها راضی هستند.

  15. زنده باد پیمان ملایی شهردار درستکار و امین

  16. وقتی نماینده شهر و اعضای شورای شهر از یک طایفه باشند و نظر مردم هم برایشان اهمیت نداشته باشد چه بگوییم قراره فرماندار هم قندعلی بشه

  17. از شواهد برمی آید که این انتخاب صرفاً توسط عده ای از اعضای شورای شهر صورت گرفته و خود نیز باید مسولیت این انتخاب و تبعات آن را نیز به عهده بگیرند. از همشهریان عزیزم خواهشمندم که از انتصاب شهردار منتخب به دیگر مسئولین خودداری نموده و در اظهارنظرهای خود ضمن رعایت جانب احتیاط، حرمت همدیگر را نگه داشته و همچنین آستانه تحمل خود را در انتقاد پذیری بالا ببرند.

  18. اولا عدم ارتباط مدرک تحصیلی نمیتواند تنها دلیل این رد صلاحیت باشد چون در بسیاری از شهرها شهرداران با مدرک غیر مرتبط انتخاب میشوند بحث بر سر اینست که ایشان علاوه بر این مشکل هیچ سابقه مدیریتی در مدیریت شهری ندارد، آنطور که در روزمه وی خواندم ایشان سمتهایی داشته اند که هیچ ارتباطی با مدیریت شهری ندارد، فرماندهی در یگانهای نظامی هیچ ربطی به مدیریت شهری ندارد سایر سمتها هم مشاورت و معاونت در سمتهای سیاسی بوده مانند استانداری و فرمانداری علی ایحال بهتر است رییس محترم شورا بجای این مقاومتها در برابر مردم و قانون به فکر گزینه مناسبیتری باشد و برای رفع شائبه آن 16 آیتمی که برای انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر تعیین شده بود را به اطلاع مردم برساند این حق مردم است که بدانند اولویتهای تعیین شده کدامند

  19. بنظر من هم شهردار بايد تحصيلات مرتبط داشته باشه از اعضاي محترم شوراي شهر خواهشمندم بي خود پافشاري ننمايند اين بضرر شهر تمام خواهد شد. چرا موقعي كه باقري را بعنوان سرپرست انتخاب كرديد بعد به حكم فرمانداري دوباره مولايي برگشت اعتراض نكرديد” موردي كه فرموديد شهردار قبلي بايد تا انتخاب شهردار بعدي سرپرست بمانند درستش اينگونه بود كه شهردار فبلي نيز مي تواند سرپرست بماند يعني انتخاب باقري منع قانوني نداشت” اين نشان مي دهد شما به قانون آشنا نيستيد از شما خواهش مي كنم به فكر مسجدسليمان باشيد به فكر فاضلاب شهر باشيد 4متر آسفالت درست و حسابي تو شهر پيدا نميشه اين چه انتخابيه به فكر حق قانوني شهروندان باشيد نه فرصت قانوني خودتان گرچه من صحبتهاي شما را قبل از انتخابات شنيدم و مطمئن هستم كه شما اينكاره نيستيد با اين حال از خداوند متعال براي شما آرزوي موفقيت مي كنم. با تشكر از سايت خوب شما

  20. آقای حسین پور کم پیدا شدی برادر پس یه چیزی بگو منکه از این موضوع خیلی ناراحت شدم دلم میخواهدصلاحیت ورناصری تایید شود و عملکرد این مدیر را ببینم مدیر برگزیده شورای قومگرا خدایا خودت کمک کن تایید شود تا کاظمی و شیخ رباط پیش آقاي س شرمنده نباشند

  21. آقای فریبرز شما می گید 2 برابر این شهردار درس خوندی، چه خوب، ولی باید ببینیم چی خوندی؟!!! والبته باز هم ادامه میدی که من توی این شهر خاک خوردم ! باز هم باید اجازه بدی ببینیم چند سال خاک خوردی، شاید احیانا 15 سال خاک خوردی ولی همه اش تکرار یک سال بوده، نه هر سال تجربه یه کار یا یه پست جدید!!!!!!!  منم سالهاست که درس خوندم و تحصیلات عالیه در یک رشته فنی دارم، پس منم آدم بی اطلاعی نیستم، در ضمن ما اکنون اطلاع دقیقی از سطح معلومات(ادعای با سوادی) شما نداریم که بخواهیم بپذیریم شما میتونی در مورد رد صلاحیت یه فرد شاخص( هر کسی مثل ورناصری) اظهار نظر بکنید. در ضمن اگر خودتو در این حد با تجربه و با سواد می بینی، بسم الله برو توی گود شاید برا شهردار انتخاب شدی!
    آقای منتقد(؟) که گفتید: “آقا شهرام ایشان توانایی مدیریت نداشتند وشما هم این قد سنگ به سینه نزن…. ”    باید به حضورت عرض کنم من سنگ هیچکس رو به سینه نمیزنم چون به هیچ کس نیاز نداشته، ندارم و انشاالله نخواهم داشت بجزء تلاش و کوشش خودم،  شما می گید ایشان توانایی مدیریت نداشتند، می خوام بدونم هدف شما از بکار بردن فعل گذشته ” نداشتند” چیه؟؟؟ غیر از اینه که شما در مورد ایشان و احتمالا تمام آدم ها زود قضاوت می کنید؟؟؟؟!!! 

    تمام منظور من از کامنت قبلی این بود بیاییم زود قضاوت نکنیم چرا که ایشان در گذشته نشان داند مدیر لایقی هستند و اتفاقا همانطور که قبلا توضیح مختصری دادم، مدرکشون بخوبی در راستای این سمت هست. 

    ضمنا به استحضار حضاری که دم از تخصص و مدرک مرتیط میزنن، سوال اینجاست چرا موقعه انتصاب مولایی شهردار اسبق که لیسانس ادبیات بود یا هاشم پور که لیسانس حسابداری بودند روزه سکوت گرفتند؟؟؟؟

  22. قالیباف هم نظامی بود که شد یه شهردار موفق البته من هم با تصدی سمت شهرداری توسط جناب ورناصری مخالفم چون ایشان طبق اطلاعی که دارم کاملا در خصوص مدیرت شهری بیگانه هستند که این انتخاب نشان از بی تجربه ای و نداستن و احاطه نداشتن بر مدیریت شهری هست که از سوی شورای شهر داره نمایان میشه. دوستان انتخاب نادرست نشان از توان درایت، آگاهی و احاطه کامل بر مجموعه شهری و شهرداری داره که تا الان غیر ازاین چیزی دیگه آقایان شورا نتونستن از خودشون عرضه کنن

  23. جنگ جنگ قدرته بین آقایون-این آقا مهره مقابل دکتر جلیلی نماینده شهرمونه-نیروهاش یعنی جناح راست افراطی از ترس حذف شدن در شهرداری دنبال خارج کردن آقای ورناصری از میدان اصلی اند.

  24. آقا شهرام عزيز همانطور كه شما اطلاعي از معلومات من نداريد من هم اطلاعي از معلومات شما ندارم. اما هر چي باشه كار من مطابق با معلومات من است. من هرگز خودم را با رايزني ديگران براي حفظ منافع شخصي به كسي تحميل نكردم.. در رابطه با اظهار نظر كه فرموديد هم من به عنوان يك شهروند همانند هزاران نفر ديگر كه به اين انتخاب ايراد گرفته اند حق اظهار نظر دارم. حق مخالفت دارم… حق دارم دلم براي شهرم بسوزد… حق دارم اعتراضنم را نسبت به انتخاب هاي سليقه اي اعلام كنم… اين كه فرموديد نبايد زود قضاوت كنيد فكر كنم همين كار را خودت داري انجام مي دهي… اين كه فرموديد ملايي ليسانس ادبيات داشته است بايد خدمتتان عرض كنم اين نشان دهنده اطلاعات كم شماست با چرا كه ملايي فوق ليسانس مديريت داشته است در ضمن شما از كجا مي دانيد من به آن انتخاب ها هم ايرادي نگرفته ام؟! شوراهاي گذشته هم اشتباه كردند كه آن افراد غير متخصص را به عنوان شهردار انتخاب كردند… دليلي ندارد اگر در گذشته اشتباهي صورت گرفت اين اشتباه تا ابد تكرار شود… شايد بهتر باسشد به مسائل متعصبانه نگاه نكنيم … اين كه فرموديد آقاي ورناصري مدير لايقي هستند هم جاي سؤال دارد… همه مي گويند از رزومه اي كه ما از ايشان ديده ايم اگر هم لايق باشند كه انشالله حتما اينگونه است در همان سمت هايي كه ايشان داشته اند نه در سمت شهرداري كه در آينده اين مسئله يه همه ثابت خواهد شد … اگر انشالله آقاي ورناصري شهردار شد مردم خواهند ديد كدام يك از ما تحليل درستي از اين مسئله داشته است… جناب شهرام يه كم تو خيابوناي مسجدسليمان قدم بزن تا حرف و نظر مردم را در اين رابطه بشنوي….

  25. اقا شهرام پست های مدیریتی اقای ورناصری رانفرمودید؟
    در پاکی و انسانیت اقای ورناصری شکی نیست ولی شهردار شدن مناسب ایشان نبود .ایشان با کارکنان شهرداری دیدارهای داشتند ولی انشالله اقایان شورا کوتاه بیایند و شهرداری موفقی را که کار اجرایی داشت انتخاب کنند

  26. در کارنامه آقای ورناصری خوانده بودم سرهنگ بازنشسته است اما در فلکه مین آفیس یک بنر زده بودند و  نوشتند سردار مهندس !!! تا حال این عنوان را ندیده بودم مبارک است و منهم این رد صلاحیت را به مردم شریف تسلیت عرض میکنم وافعا یک سرهنگ سردار مهندس بازنشسته آنهم در یک انتخابات غیر قومیتی که هیچ پیمانکاری هم او را توصیه نکرده برای شهر یک فاجعه بوده باید ساز چپی بگذاریم برای این رد صلاحیت غیر عادلانه اصلا معلوم شد این استاندارچی ها ضد مسجدسلیمان و مخالف پیشرفت ما مسجدسلیمانی ها  هستند  

  27. با سلام.
    اولا” خیلی از این بابت خوشحالم که جناب ورناصری تائید نشدند ، قطعا” به نفع ایشان و نزدیکانشان هم هست. چون اگه ایشون شهردار میشد بدلیل حجم زیاد مشکلات مسجدسلیمان، نمی تونستند همزمان هم تجربه کسب کنند! و هم شهر رو اداره کنند.!
    و مردم شهر به ایشون و شورای شهر و طایفه شون بدبین میشدند.
    آقای ورناصری میتونن در جایی که به تخصص و سوابق ایشون مربوط میشه برای مردم دیارشون فعالیت کنند.
    دوما” دوستانی که میگن شهردار لازم نیست حتما رشته مرتبط با شهر و شهرداری داشته باشه
    بدونن که اگر شهرداری داشته باشیم که تخصص و دانش و نگاه تخصصی به شهرسازی و شهرداری داشته باشه و هم از سوابق کاری مرتبط برخوردار باشه صددرصد بهتر از اینه که کسی شهردار بشه که تازه میخواد کسب تجربه کنه و بعد بره جای دیگه تجربه شو بکار بگیره.
    تا قبل از این مسجدسلیمان محل کسب تجربه و سکوی پرتاب بوده.
    بیایید دیگه اجازه ندیم اینطور باشه… به اندازه کافی شهرمان رو ویران و همشهریانمون رو پراکنده کرده اند…
    آقایان شورای شهر هم باید به نظر مردم شهر و کارشناسان استانداری احترام بگذارند و چهره بدتری از خودشون نشون ندهند. بخصوص رئیس شورای شهرکه اگر شهردار متخصص پیدا نکنند ما همه تقصیر رو متوجه ایشون و دار و دسته شان خواهیم دونست و بنده و خانواده ام در انتخابات بعدی مجلس و شورای شهر به دکتر جلیلی و هیچ کدوم از اعضای شورا رای نخواهیم داد.

  28. خوشحالم که اکثر همشهریانم موضوعات روز را پیگیری می کنند اما لازم است که نظرات خود با دقت بیشتری ارائه نمایند چرا که تندروی و قضاوتهای عجولانه هیچوقت کارساز و گره گشا نخواهد بود در خصوص آقای مهندس ورناصری همانطور که دوستانمان گفتنند شهرداری مسجدسلیمان در حال حاضر به کسی نیازمند است که بتواند بحران کنونی را مدیریت کند و چالشهای آینده را پیش بیتی — ورناصری مرد روزهای سخت است قدرش را بدانید 

  29. آقاشهرام حالا مطمئن شدم که واقعا از سر معده حرف میزنید چرا که مدرک آقای مولایی مدیریت دولتی هستند از دانشگاه جامع شوشتر ،یه خواهش هم دارم بدون اطلاع از سوابق افراد اظهار نظر نکنید

  30. آقاي عزيز كه ميگي شهردار تخصص ندارد لطفا بي جهت دفاع نكن آره اگه مهندس صنايع واقعا مهندس صنايع باشه ولي يه جوري ميگي انگار از دانشگاه شريف مدرك گرفته و هنوز خيلي جا داري تا بفهمي كه شهردار شدن يا هر پست ديگه اي تخصص مي خواهد حالا اگه بقيه تخصص نداشتن كه نتيجه اش را ديديم اينم نبايد داشته باشه يه نفر تو پارك كشته شد. پروژه فاضلاب كه تا سال ديگه هم تموم نميشه و خيلي از كاراي ديگه كه ناتمام موندن يا انجام شدن يدون كار كارشناسي باز خوبه مولايي چهار سالي در ادارات خدمات مهندسي و مهندسي ساختمان تجربه كار با پروژه ها رو دارن.

  31. توجه آقایان اعضای شورای شهر وکسانی که نا آگاهانه از شهردار حمایت میکنند را به حدیثی از امام حسن عسگری علیه السلام جلب میکنم،آنجا که میفرمایند:

    «مَنْ مَدَحَ غَيْرَالمُسْتَحِقِّ فَقَدْ قامَ مَقامَ المُتَّهَمِ.»

    هر كه نالايقى را ثنا گويد، خود در موضعِ اتّهام قرار گيرد.

  32. سلام 
    آقای فریبرز گرامی از متانت شما در پاسخگویی سپاسگزارم، متاسفاته  گرچه اکنون من و شما ابزاری برای اندازه گیری میزان معلومات همدیگر نداریم، اما شخصآ، به ناچار در این کامنت ها، توانایی افراد در تجزیه و تحلیل بیطرفانه مسایل و میزان قدرت آنها در نوشتن جملات و… رو شاخصی مهم برای اندازه گیری دانش و خرد گرایی آنها قرار میدم. جنابعالی و دیگر دوستان احتمالا بخوبی میدونید در دنیای ارتباطات امروزه که با فشار دادن یه دکمه می توان کهکشانها رو درنوردید، جستجو کردن مدرک یه مدیر کاری ساده و سهل الوصول است، بنابراین خواهش می کنم، سعی کنید در بکار بردن کلمات بیشتر دقت بکنید و یک اشتباه لحظه ایی در تایپ را مبنایی قضاوت قرار ندهید چرا که در اینصورت قضاوتهای شما همیشه بی پایه و اساس خواهد بود. کاش میشد رزومه من و شما رو در اینترنت جستجو کرد، بعد از آن احتمالا بسیاری از پرده ها کنار میرفت…
    در ضمن شما می فرمایید من زود قضاوت می کنم؟!!! اتفاقا برعکس، این شما هستید که دارید زود قضاوت می کنی و می فرمایید ایشون توانایی اداره شهر رو ندارن و… نه من که تمام حرفم از ابتدا و تا همیشه این هست به انتخاب شورا احترام بگذاریم و اجازه بدیم این آقا بیاد شاید بتونه کاری انجام بده و از الان پیش داوری رو کنار بگذاریم. 
    جناب فریبرز گرامی شما که به مدیر بودن یه شهردار اعتقادی ندارید، لطفا در صورت امکان بفرمایید یه شهردار خوب باید چه رشته تخصصی داشته باشه؟؟؟
    خدمت اون دسته از دوستانی که از هق و بغض و بصورت ناجوانمردانه  به یک طایفه حمله می کنن باید عرض کنم: برادر یا خواهر گرامی ما در ابتدای هزاره سوم تاریخ هستیم ولی متاسفانه برخی از همشهریان عزیز بنظر هنوز در ماقبل تاریخ بسر می برند و متوجه نیستند اگر نماینده محترم و یا برخی از اعضای محترم شورای شهرمان از یک طایفه هستند به این دلیل است که این افراد برای آن سمت خاص ابتدا نامزد شدند، تایید صلاحیت شدند، تبلیغات کردند و پس از آن پیروز شدند!، متاسفانه برخی هنوز نمی دانند یا نمی خواهند بپذیرند این سمت ها انتخابی اند نه انتصابی!حالا چه وقت اینگونه افراد می خواهند اینو متوجه بشن همان مشکل اصلی(مغرضانه اظهار نظر و قضاوت زود هنگام) هست که موجبات عقب ماندگی و حرکت در یک دایره بسته ما مردم مسجدسلیمان شده است. در ضمن به استحضار این حضار می رسانم که همان 4 رای مخالف آقای ورناصری جهت تصدی پست شهرداری خوشبختانه هم طایفه ایی ایشون بودند، که این گویای خیلی چیزها هست…

  33. یک نکته که در پاسخ آقای شهرام لازم است گفته شود اشکال در برخی قوانین است که گاهی ما با غفلت از آن به معلول ها میپردازیم ، قانون شوراها یک مشکل اساسی دارد و آن عدم تفکیک محلات و اختصاص سهمیه به هر محله است مثلا در مسجدسلیمان آمار شهر و آمار محلات مشخص است و باید سهمیه هر محله یا محلات برای کرسی های شورا بر اساس  آمار نفوس محلات تعریف و تعیین گردد بعنوان مثال نفتون و سی برنج یک نماینده ، چهاربیشه و سرمسجد و نفتک یک نماینده و الخ… این روش دو حسن دارد اول اینکه در مسجدسلیمان اکثر محلات فامیلی هستند یا اینکه ممکن است در یک محله طایفه ای دارای اکثریت باشد لذا این روش ضمن ایجاد رقابت محله ای ، رقابت طایفه ای را کمرنگتر میکند در ثانی پس از انتخابات همه ی محلات در شورا نماینده ای خواهند داشت و طرح مشکلات محلات و دفاع از آن امری بدیهی خواهد بود ، همین مشکل الان در تهران هم وجود دارد یعنی از مجموع 31 نماینده فقط یک نفر یعنی مسجدجامعی در یکی از خیابانهای میانی شهر که خانه پدریش است سکونت دارد و الباقی بدون استسنا در شمال شهر آنهم در نقطه خاصی از شمال شهر سکونت دارند ، مسلم است که این افراد آشنایی لازم با مشکلات محلات جنوب و غرب و شرق تهران ندارند و آنطور که باید و شاید مشکلات این محلات را پیگیری نخواهند کرد بنابر براین باید بدنبال این بود که قانون شوراها بازنگری شود در آنصورت مطمئنا مسئله طایفه گری هم در مسجدسلیمان خود بخود به حاشیه خواهد رفت و حل میشود 

  34. آقای شهرام شما که ادعای…. دارید واز آقای فریبرز ایراد میگیرید ومدرک مولایی را اشتباه تایپی وبجای مدیریت ،ادبیات تایپ میکنید،و بجای حب وبغض ، هق وبغض تایپ میکنید بعید میدانم درست باشد چون تفاوت از زمین تا آسمان آست

  35. جنآب آقای مراد بختیاری گرامی، من به نوبه خودم از هر قانوی که باعث بشه حقوق شهروندان ضایع نشه بشدت حمایت می کنم، گرچه باید ببینیم اظهار نظر جنابعالی (برای شهرهای چون مسجدسلیمان) رو می توان در قالب قوانین حاکم بر ایران عزیزمان جا داد یا خیر؟ من فعلا در این خصوص اطلاع چندانی ندارم ولی با کمی تحقیق و جستجو کاملا میشه اظهار نظر جنابعالی رو بررسی کرد…

  36. آقای بیطرف عزیز، اگر یه بار دیگه جمله خودتو مرور کنی متوجه میشی جمله بندی تون کاملا اشتباست و سر و تهش مشخص نیست و خواننده رو در نهایت بدون نتیجه گیری ول می کنید!!!
    در ضمن منظور من از هق هق (گریه کردن) و بغض (دشمنی داشتن) هست ، که به اختصار هق و بغض نوشتم، جمله ایی که بصورت محاوره ایی زیاد گفته میشه، و به این دلیل نوشتم که اگه زحمت بکشی و کامنت های دوستان رو مطالعه بکنی می فهمی همه علاقه دارن همون طوری که حرف میزنن، بنویسن…
    جانا تو باید بری یه نگاهی به فارسی راهنمایی بندازی…

  37. آقای حسن کاظمی اول کار خیلی مظلوم بودی اما حالا که خرت از پل گذشته دست به هر اشتباهی میزنی بابت خیانت به شهر چه بهایی بهت پرداخت شده دست بردار

  38. این کامنت ها بیشتر جر و بحث بین شهرام و فریبرز است.به نظر من باید یه ارگان ایجاد شه نظارت بر کار شورای شهر. این واقعا برای شهر فضاحت می اورد. شورا بازم رو دست خورد

  39. دوستان خوبم سوار موجهای انحرافی نشویمبعضا بازیمون ندن از احساساتمان گلو مون ندن ورناصری گزینه با پتانسیلی است مدرک را بهانه ای بیش نیست شهردار تهران ریاست حمهور ترافیکی یا دمان باشد شهر من و ما به یک مدیر توانمند نیاز دارد شهر من و ما واقعا هم به یک نیروی نظامی برای خرابی های گذشته که ارث و میراث حضرات باقی مانده برای ما را احتیاح دارد ورناصری می تواند شهر را مدیریت و ساختار سازی کند نیاید مدرک عمران داشت شهر ساختار علمی فرهنگی احتمایی روانی اقتصادی می خواهد استانداری که این را نداند وای بحال مردم استان هشدار میدهم بازیچه نشویم چواق این و ان نشویم استانداری هم عاقلانه تر از این حکم کند اگر استانداری شهری را فقط عمرانی ببیند کاملا در اشتباه است عمران نیاز شهر ولی زیر ساخت نیست استانداری نمی داندبرود بپرسد من از کسی حمایت نمی کنم به نظر شورای محترم احترام گذاشته شود ورناصری و ورناصری ها برای جببه ها مدرک منطبق داشتند که سر فرازانه مدافع ما بودند و امروز در سنگر دیگری که قصد خدمت و ووو………..ایراد مدرک را بهانه می کنند کمی به دوش و امروز مان بیندیشیم سوار موحهای جناحی این و اون خشت مالی نکنیم استاندار فقطاخرازصلاحیت فردی کند و به رای مردم و نمایندگان مردم احترام بکذارد ما هواسمان به گزینه های پیامکی هست و شورای محترم ما هم زیر بار شهر دارهای تحمیلی نخواهد رفت اشتاندار محترم بداند ما خیلی از برنامه های اجرایی شهری فاصله داریم حکم تنفیظ ورناصری منتخب شورای شهرمان را ابلاع نماید هرچه زودتر ممنون میشویم

  40. شهرام جان جان كجاي دنيا هق و بغض زياد بكار ميبرن ؟ قبول كن حب و بغض ديگه؟
    بقيه چيزا رو هم حالا قبول نكردي مهم نيست

  41. سلام؛
    آقا یا خانم شهروند گرامی، من هیچوقت نگفتم “حب و بغض” وجود نداره!،اما لازمه به اطلاعت برسونم این جمله ایی که من نوشتم در جواب کسانی بود که فکر می کنن در انتخابات شوراهها و مجلس از یک طایفه سیلی خوردند و البته شما احتمالا خوب میدونی، کسی که سیلی خورده نمی تونه در برابر یک جریان خلاف میلش از سر دوستی،عشق، مهر، محبت که همه معنی حب رو میدن قضاوت کنه بلکه او بدلیل طرز فکرش از روی هق هق (گریه کردن) و بعض (دشمنی) در مورد آن جریان نظر میده، درست عین کودک لوسی که از پدر یا مادرش سیلی بخوره و بعضا می بینیم او شروع به گریه کردن(هق هق) می کنه و همزمان دشمنی خودش رو با حمله به والدین نشون میده.
    در ضمن حب و بغض بعضا زمانی بکار میره که ما از کسی که در مقام قضاوت قرار می گیره، قبل از قضاوتش(حتی درسطح عوام) از او بخواهیم از سر حب یا بغض قضاوت نکنه، کاملا مشهوده که اشخاصی که به نتایج دو انتخابات حمله می کنن نمی تونن از سر”حب” قضاوت کرده باشن.
    پس خواهش می کنم بیایید بدون درک عمیق کامنت ها اظهار نظر بی پایه و اساس نکنیم…

  42. آقای ظریف گرامی، بکار بردن جملات ناروا و رکیک در شبکه های اجتماعی نشان از شان و شخصیت یسیار پایین شماست، گرچه شما در کامنت های بعدی یه حدیث نوشتید و سعی کردید از این حدیث در جهت امیال خود استفاده کنی، اما خود را پشت دین و مذهب مخفی کردن، حفره بزرگی رو که در شخصیت شما وجود داره پر نمی کنه، البته من ناراحت نیستم چرا که افرادی مثل شما انقدر باید از این اشتباهات بکنید تا بالاخره یه روزی بفهمید شبکه های اجتماعی و فضاهای مشابه، جای اهانت های سست و بی پایه نیست و البته افرادی مثل ما هم، باید تا آن روز با شما بسوزیم و بسازیم…
    در ضمن بهتره به کامنت های بعدی من مراجعه کنی، مطمئن هستم پاسخ های من در کامنت های بعدی تا مغز استخوان شما خواهد رفت…

  43. قابل توجه جنآب شهروند گرامی که گفتند، انگار ایشون از دانشگاه صنعتی شریف مدرک گرفتن، شما به من نشون بده چند نفر از مدیرانی که اکنون در مسند قدرت هستند فارغ التحصیلان دانشگاه دولتی هستند؟ بجز احتمالا تعداد بسیار بسیار محدود!(بجز هیئت علمی های دانشگاه)، ضمن اینکه متاسفانه در عین حالیکه تعداد زیاذی از فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی جویای کار و یا کاملا در حاشیه هستند، فارغ التحصیلان دیگر دانشگاهها که فقط یه مدرک رو حمل می کنند، بعضا ادعاهای می کنند که آدم از تعجب انگشت به دهن می گیره، چرا که این ادعا ها بعضا هرگز با دانش و تیپ شخصیتی او تطابق نداره. پس در این شرایط، بنظر شخصی که مدرک رو حمل می کنه و تجربیاتی رو داره بسیار بهتر از کسیه که فقط اسم سنگین مدرکش رو فقط و فقط حمل می کنه، اگرچه زندگی کردن در همچین محیطی جانکاه است…

  44. آقا شهرام حالا چرا اینقدر بهت برخورده شهردار مورد نظرت تایید نشده،لاقل یکم سعه صدر داشته باش….

  45. بچه ها چند نفر به يه نفر
    شهرام جان برو فرهنگستان زبان و ادب فارسي چون كلمه خوب ايجاد ميكني پيش حداد اون هم فقط حرفه خودشو مي زنه

  46. اقای شهرام 2 گرامی! ، به نظر می رسه تو یکی از نویسنده های کامنت های فوق الذکر هستی که با نام های شهروند، منتقد، بیطرف و… جواب دندان شکنی از من گرفتی و چون شرم داری با اسم قبلی کامنت بدی بنابراین برای برون رفت از چالش، اسم شهرام 2 را برا خودت انتخاب کردی!، گرچه من بسیار از این موضوع خرسندم…
    همچنین مطمئن باش من در صورتی که وقت داشته باشم به تک تک کامنت ها پاسخ مناسب میدم و هیچ نیازی هم به تو و امثال تو ندارم، چون تو رو در حدی نمی بینم که بتونی به من کمک کنی.
    در ضمن برای من افتخار یزرگیست اگر شاگرد شخصی مثل حداد بشم تا جواب شخص بیسواد یا کم سوادی مثل شما رو بدم که هنوز فرق بین کلمه و جمله رو نمی دونی…

  47. آقای ظریف گرامی، همانطور که پیشتر بارها در کامنت هام اشاره کردم و احتمالا شما نخوانده اید، از دیدگاه نیازهای شخصی، برای من سرسوزنی اهمیت نداره که چه کسی شهردار بشه،  بطوریکه شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی من گویای این واقعیت است، گرچه بنظر شما این می تونه یه ادعا باشه ولی فعلا راهی برای اثباتش وجود نداره و من چاره ایی جزء بسندگی در همین حد نمی بینم.
    بنابراین خواهش می کنم از روی غیظ در مورد من قضاوت نکنید چون فردا باید در پیشگاه خدا جواب بدی.
    برآیند تمام کامنت های من در این جمله خلاصه میشه:  ” به خواست شورا احترام بگذاریم و در مورد او که هنوز نیامده پیش داوری نکنیم چرا که گذشته روشن و سالمی داره ”    آیا این نظر غیر منطقیه؟؟؟
    همچنین شما فرمودید صبر داشته باشم، باید خدمت شما عرض می کنم من اکنون در وضعیت صبر هستم!!!! شاید اون 4 شورایی که رای مخالف دادن هم به جمع 7 شورای موافق و مدافع بپیوندند. هیچ چیز معلوم نیست!

  48. درجواب فرامرزی:
    ورناصری 16سال داشت که اسلحه به دست گرفت ورفت جبهه تا ازشرف مملکت خود دفاع کند همرزم بهنام محمدی است.متاسفانه مابختیاری ها قدر زنده هارا نمیدانیم وقتی که مردند چه ها که نمیکنیم……..!!!!! درسال 69در رشته پزشکی دانشگاه خرم آباد پذیرفته شد اما بارمسوولیت نذاشت ادامه تحصیل دهد،تا برادرانش برن مدرک مهندسی عمران بگیرن وحالا شهرداربشن،منتقدین عزیز نمیدونن که ایشون از نیروهای ویژه ومورد تایید نظام اسلامی است.فردی است قاطع وشجاع ومن ایشون راازنزدیک دیدم وازش سوال تخصصی کردم وکاملا مسلط بود وبیانی نافذدارد وهیمنه استاندارشدن راهم دارد .برادر عزیز: شهرما به یک مدیر توانمند نیاز دارد تا این شهر را ازاین بی نظمی ها رها کند.به نظر شما پروژه فاضلاب 5بنگله گواه بی نظمی نیست.انصاف داشته باش.کلام آخر ورناصری همان بهنام محمدی شجاع وجسور است.حیف حیف حیف که مسجدسلیمانی است.

  49. آقای بیطرف گرامی؛ من عین جمله شما رو که در کامنت های قبلی بود، در ذیل آوردم:

    ” آقای شهرام شما که ادعای…. دارید و از آقای فریبرز ایراد میگیرید و مدرک مولایی را اشتباه تایپی و بجای مدیریت، ادبیات تایپ میکنید، و بجای حب وبغض، هق و بغض تایپ میکنید بعید میدانم درست باشد چون تفاوت از زمین تا آسمان آست”
    حالا اگر یه معلم ابتدای اگر روی خط داریم، خواهش می کنم اگر می تونن اشتباهات تایپی آقای بیطرف رو غلط املایی بگیرن و به ایشون نمره بدن، تا ببینیم چند میشن؟ من که فکر می کنم زیر 10 بشید!!

  50. حضرات سیچه بحث الکی کنین، پیشنهادی چی ئی بدین

  51. دوستان عزیز باور کنید این سایت با زحمت و مرارت هزینه های مادی و مهیا شده تا چیزی از همدیگر یاد بگیریم آنرا محل هجویات و بده بستانهای عقده گشایانه و تهمت و افترا نکنیم خواهش میکنم قدر این فضا را بدانید و از آن استفاده درست کنید ممنون

  52. با سلام؛

    سپاس از آقای مراد بختیاری گرامی، اگزچه تذکر جنابعالی کاملا قابل قبول و محترم است، اما بی پاسخ گذاشتن برخی از پیامهای بی پایه و اساس باعث ترویج دروغ و خود بزرگ بینی کاذب در بین عده ایی از دوستان می شود که بنظر من باید اینگونه افراد به اشتباهات و اظهار نظرهای مغرضانه خودشون (حداقل در این فضا) پی ببرند. 

  53. عزیزان…چقدراین شورا کوتا فکر است…آیا شورای محافظه کارجدید تخصص. تجربه. اقتدار. آشنایی بازیرساخت های شهری وعمرانی وموارد دیگررا(موردتوجه قرارداده)یا فقط معامله وفامیلگری…..حضرت علی(ع)می فرمایید( لیاقت انسانها رادرانتخابشان ببینید) قضاوت با شما؟

  54. انتصاب یادگاران دوران دفاع مقدس درامور کشور استفاده ازمردان امتحان پس داده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.