• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11766اخبار امروز : 1
2

ویزیت رایگان بیماران در محله پشت برج به مناسبت آغازامامت امام رمان (عج) + تصاویر

  • کد خبر : 31398
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تشکیل پایگاههای خدمات اجتماعی در سه منطقه مسجدسلیمان با پوشش محلات مجاور از خدمات جدید اداره بهزیستی به تبعیت از سیاست های محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح کشور می باشد. اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان جهت خدمات دهی هرچه بیشتر و بهتر این پایگاهها اقدام برگزاری جلسات متعدد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- تشکیل پایگاههای خدمات اجتماعی در سه منطقه مسجدسلیمان با پوشش محلات مجاور از خدمات جدید اداره بهزیستی به تبعیت از سیاست های محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح کشور می باشد.

اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان جهت خدمات دهی هرچه بیشتر و بهتر این پایگاهها اقدام برگزاری جلسات متعدد با ارگان های مختلف مثل ناحیه مقاومت سپاه مسجدسلیمان نمود و همکاری تحسین برانگیز سپاه با معاونت اموراجتماعی بهزیستی و دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی سبب همکاری تمامی نواحی مقاومت و پایگاههای بسبج با بهزیستی گردید. این همکاری در محله پشت برج نمودی عینی داشت به صورتی که پایگاه مقاومت فجر از حوزه سوم حضرت رسول(ص) دفتری جهت ارائه خدمات به پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی قرار داد.

پایگاه خدمات اجتماعی پشت برج به مدیریت خانم مولایی ازفعال ترین پایگاهها در سطح استان خوزستان می باشد که در روز جمعه مورخ ۹۶/۹/۱۰ به میمنت آغاز امامت امام رمان عج اقدام به استقرار اکیپ کامل خود شامل: پزشک (دکتر مظفرراده)، گفتار درمانی( آقای اسدی)، روانشناس (خانم خدادادی لو )،پرستار آقایان: (رحیمی و فتاحی) در مسجد امام رضا (ع) پشت برج نمود. این اقدام پایگاه خدمات پشت برج مورد توجه اهالی و مراجعین قرار گرفت و طی سه ساعت ۴۸ ویزیت پزشکی ، ۱۵ مورد مشاوره روانشناسی، ۴۵ مورد خدمات پرستاری، ۳ مورد ویزیت گفتار درمانی و توزبع دویست بروشور آموزشی صورت پذیرفت،

نادربابااحمدی ریاست اداره بهزیستی از گسترش خدمات دهی بهزیستی در سطح محلات در قالب پایگاههای خدمات اجتماعی با استفاده از ظرفیت های مردمی داده بود چرا که اعتقاد ما بر آن است که هر کجا کار با مشارکت مردمی صورت بپذیرد نتیحه آن به مراتب بهتر و پربارتر خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.