• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
3

وقوع ۲۰ حادثه واژگونی در بارندگی‌های دیروز خوزستان / تاراز برفی است

  • کد خبر : 31238
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس پلیس راه خوزستان با بیان این که روز گذشته بر اثر بارندگی ۲۰ حادثه واژگونی در محورهای خوزستان رخ داده است، گفت: امروز در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند. سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رئیس پلیس راه خوزستان با بیان این که روز گذشته بر اثر بارندگی ۲۰ حادثه واژگونی در محورهای خوزستان رخ داده است، گفت: امروز در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به بارش باران و برف در محورهای خوزستان اظهار کرد: با وجود بارندگی در محور ایذه – دهدز، به دلیل این که این بارندگی‌ها نخستین بارش‌ها در این محور نیست، جاده کم تر دچار لغزندگی است.

وی افزود: در حال حاضر در محور ایذه – دهدز مشکل خاصی وجود ندارد و تردد در این مسیر روان است. رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بارش برف در محور اندیکا – شهرکرد در گردنه‌های تاراز تصریح کرد: در حال حاضر در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگان سعی کنند تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند و برای سفر به چهارمحال و بختیاری از محور ایذه به دهدز عبور کنند.

دولتشاهی توصیه کرد: افرادی که قصد سفر از محور اندیکا – شهرکرد را دارند حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند. وی گفت: توصیه می‌شود رانندگان تا حدامکان از سفرهای غیرضروری در وضعیت جوی ناپایدار خودداری کنند. رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به واژگونی‌های روز گذشته در پی بارندگی و آلودگی هوا عنوان کرد: روز گذشته بیش از ۲۰ مورد حادثه واژگونی در محورهای خوزستان رخ داد که بیشتر این واژگونی‌ها خسارت مالی در پی داشت.

.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.