• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
0

رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان:
۱۸۰ نفر جذب آموزش و پرورش مسجدسلیمان شدند/ چهار گروه در اولویت جذب اداره آموزش و پرورش قرار داشت

  • کد خبر : 31028
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جانمراد داودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با استخدامی های اخیر در این اداره گفت: استخدامات اخیر بر اساس مجوز سال ۹۰ مجلس شورای اسلامی که تاکنون راکد مانده بود صورت گرفته است. وی ادامه داد: چهار گروه در اولویت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جانمراد داودی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ارتباط با استخدامی های اخیر در این اداره گفت: استخدامات اخیر بر اساس مجوز سال ۹۰ مجلس شورای اسلامی که تاکنون راکد مانده بود صورت گرفته است. وی ادامه داد: چهار گروه در اولویت جذب اداره آموزش و پرورش قرار داشتند:

مربیان پیش دبستانی، خرید خدمات اموزشی که بیمه دولتی داشتند، عده ای از مربیان بهداشت که به صورت ۸۹ روزه با آموزش و پرورش همکاری داشتند و افرادی که در گذشته به عنوان حق التدریسی مشغول به کار بوده اما از آموزش و پرورش فاصله گرفته بودند.

داودی ادامه داد: با تلاش مهندس ظاهری نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و دکتر تقی زاده مدیرکل محترم آموزش و پرورش خوزستان و با توجه به نیاز شهرستان و محرومیت موجود تاکنون موفق به جذب ۱۸۰ نفر شده ایم که حدود ۱۵۰ نفر از انان سازماندهی و ۳۰ نفر باقیمانده نیز طی چند روز آینده مشغول به کار خواهند شد.

رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز شدید معلمان مرد در شهرستان گفت: با توجه به شرایط موجود نیاز آموزش و پرورش مسجدسلیمان به معلمان مرد بیشتر است که حدود ۵۰ نفر تاکنون جذب نموده ایم وی ادامه داد: در قسمت پیش دبستانی آیتم های انتخابی ما رشته های آموزش ابتدایی، روانشناسی، مشاوره و مدیریت دولتی بوده است.

داودی گفت: با توجه به این که امروز در هر خانه ای ۳ الی ۴ نفر با مدرک لیسانس یا بالاتر وجود دارد حجم تحصیل کردگان به سمت آموزش و پرورش زیاد بوده و با توجه به محدودیتی که وجود داشت مجبور شدیم تعداد محدودی که حائز شرایط بودند را انتخاب کنیم که البته امیدواریم با توجه به نیاز شهرستان در آینده بتوانیم مجوز جذب بیشتری دریافت نماییم.

رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان  در پایان سخنان خود از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به خاطر حمایت و تلاش در جذب این افراد تقدیر و تشکر کرد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=31028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. درود بر شما جناب مرادی یک خواهشی از شما دارم لطفا لیست کامل پذیرفته شدگان نام، نام خانوادگی و… را منتشر کنید.

  2. با سلام آقای مرادی من ثابت می کنم تعدادی از استخدامی ها شرایطی که ایشون می فرمایند نداشته اند اما استخدام شده اند. اگر تمایل داشته باشید می یام خدمتت با مدرک ثابت می کنم

  3. سلام
    لطفا اداره آموزش وپرورش شفاف سازی کند که جای هیچ تردیدی نباشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.