• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
3

سید حمید صالحی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر قلعه خواجه:
تعامل بین ادارات و مسئولان از مهم ترین گزینه های مسیر خدمت به مردم است

  • کد خبر : 30989
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای شورای اسلامی شهر قلعه خواجه، از تلاش های مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان اندیکا قدردانی کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه خواجه از توابع شهرستان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- اعضای شورای اسلامی شهر قلعه خواجه، از تلاش های مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان اندیکا قدردانی کردند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، اعضای شورای اسلامی شهر قلعه خواجه از توابع شهرستان اندیکا، ضمن دیدار با سید حمید صالحی، مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، از تلاش های وی در زمینه مرتفع کردن بخشی از مشکلات عدیده شهرستان اندیکا از جمله تامین آب بخش های آبژدان و مرکزی تقدیر کردند.

سید حمید صالحی در این دیدار با اشاره به زندگی و نحوه برخورد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با مردم و همچنین رهنمون های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بهترین شیوه برخورد با مشکلات و رفع کاستی ها را تاسی به این بزرگواران دانست و گفت: تعامل بین ادارات و مسئولان از مهم ترین گزینه های مسیر خدمت به مردم و میهن اسلامی است. وی همچنین از حمایت ها و پیگیری های علی عسکر ظاهری نماینده مردم شهرستان مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، جهت تکمیل جاده دسترسی اندیکا به ایذه قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=30989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.