• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
2

رئیس اداره اوقاف مسجدسلیمان خبر داد:
همایش بانوان ولایی در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 29763
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در دهه ولایت و در آستانه عید امامت و ولایت عید غدیر. همایش بانوان ولایی در شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از بانوان شهرستان برگزار گردید. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: در دورانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- در دهه ولایت و در آستانه عید امامت و ولایت عید غدیر. همایش بانوان ولایی در شهرستان مسجدسلیمان و با حضور جمعی از بانوان شهرستان برگزار گردید. رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: در دورانی که هجمه های فرهنگ مبتذل غرب متاسفانه در بین جامعه به سرعت در حال رشد و نمو است، می طلبد مسئولان جامعه و کسانی که به نوعی با فرهنگ عمومی و اجتماعی سر و کار دارند و با استفاده از همه ظرفیت جامعه خصوصاً قشر بانوان که بیشتر از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند حضور چشمگیر تری داشته باشند. وی ادامه داد: بانوان ولایت مداری که هر جا به آنان اعتماد و میدان به آن ها داده شده است خوشبختانه سربلند و موفق بوده اند.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در جامعه کنونی ما اگر همه بانوان بزرگوار از الگوهای اسلامی ایرانی تبعیت کرده و در همه زمینه ها آن بزرگواران را سرمشق و الگو قرار دهند تمام مشکلات حوزه اجتماعی و فرهنگی که در حیطه زنان و بانوان محترم ما وجود دارد قطعا به سبب همین الگوبرداری از بین می روند. الگو هایی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) که با ایثار و از خود گذشتگی هایی که در زمان خود و برای دین اسلام وتربیت فرزندان خود که همه این ائمه هدی از نسل این بانوی دو عالم هستندو همچنین بانوی صبر و مقاومت عقیله بنی هاشم (ع) پیام آور عاشورا و کربلا حضرت زینب (س) …

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: امید است همه دختران، خواهران و مادران ما با الگوبرداری از این بزرگواران در راه تربیت نسل جوان و فرزندان خود که آینده سازان این کشور اسلامی هستند گام های بلندتری برداریم.

لازم به ذکر است: در این همایش باشکوه که به همت کانون گوهر امامت شهرستان, امور بانوان شرکت نفت مسجدسلیمان،و انجمن یاوران وقف و خدام افتخاری اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد سرکار خانم نجفی از اساتید حوزه علمیه خواهران شهرستان مسجدسلیمان به ایراد سخن نمودند پرداخت. در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان فرهیخته شهرستان تقدیر به عمل امد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.