• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

استاندار خوزستان در جلسه جذب سرمایه گذاری :
احداث شهرک صنعتی در مسجدسلیمان/ با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالایی که مسجدسلیمان دارد می توان بستر لازم برای ایجاد یک منطقه ی ملی را در این شهرستان فراهم کرد/ این طرح می تواند بخشی از معضل بیکاری عظیم این منطقه را پوشش بدهد

  • کد خبر : 29666
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه جذب سرمایه گذاری با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در استانداری خوزستان برگزار شد. در این جلسه به پیگیری سه مصوبه پرداختند که از مهم ترین آن ها به احداث شهرک صنعتی در مسجدسلیمان می توان اشاره کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاندار خوزستان با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جلسه جذب سرمایه گذاری با حضور استاندار و مدیران ارشد استان در استانداری خوزستان برگزار شد. در این جلسه به پیگیری سه مصوبه پرداختند که از مهم ترین آن ها به احداث شهرک صنعتی در مسجدسلیمان می توان اشاره کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان استاندار خوزستان با تمجید از این پروژه بزرگ، گفت: اهمیت وجود این طرح آن هم در شهرستان مسجدسلیمان که یکی از مهم ترین شهرهای صنعتی استان می باشد، غیر قابل انکار است. ما باید این طرح را با بر طرف کردن موانع پیش آمده به نحو احسن آغاز کنیم تا مقداری از معضل بیکاری عظیم این منطقه را پوشش بدهد.

شریعتی با اشاره به معضل بیکاری در منطقه مسجدسلیمان اذعان کرد: این منطقه با توجه به اهمیت و خدماتی که برای کل کشور انجام داده است نیازمند توجه بیشتر در زمینه رفع مشکلات از جمله معضل بیکاری می باشد. بنده با احداث این طرح بسیار موافقم و اعتقاد دارم با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالایی که مسجدسلیمان در خود دارد می توان بستر لازم برای ایجاد یک منطقه ی ملی را در این شهرستان فراهم کرد.

وی در ادامه افزود: با ایجاد منطقه ی ملی در این شهرستان، می توانیم شرایط لازم برای رقابت با دیگر مناطق ملی را فراهم کنیم. این اقدام باعث رفع بسیاری از مشکلات و معضلات مسجد سلیمان ،از جمله رفع معضل بیکاری خواهد شد.

شریعتی با تاکید بر اهمیت این منطقه بر کشور، افزود: ایجاد چنین منطقه ای باعث پیشرفت در زیر ساخت ها ی مسجد سلیمان می شود و باعث می شود شرایط بهتری را برای مردم این منطقه ایجاد شود. این اقدام تاثیرات بسیاری را در زندگی افراد این منطقه دارد و می تواند بستر های لازم برای رشد و ترقی را فراهم کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه احداث این پروژه در محلی که نزدیک به پتروشیمی ها باشد بهتر است گفت: این پروژه می تواند در محل دیگری از مسجدسلیمان احداث شود که نزدیکی بیشتری به پتروشیمی ها داشته باشد زیرا مسافت زیاد باعث هدر رفتن منابع و وقت می شود.

وی در ادامه افزود: ایجاد منطقه ملی و ساخت شهرک های صنعتی در منطقه مسجدسلیمان شرایط متفاوتی با گذشته را فراهم می کند که این نتیجه می تواند بر آینده این منطقه نقش بسزایی را به انجام برساند.

شریعتی با انتقاد شدید به نحوه عملکرد دستگاه های دولتی در خصوص صدور مجوز ها، تصریح کرد: روال بسیار کند اداری باعث دلسردی و ناامیدی شدیددر سرمایه گذاران شده است. این اقدام های ضعیف مطمئنا چیزی جز ضرر برای استان ندارد .باید این نوع سنگ اندازی ها را  به کلی از بین برد تا باعث پسرفت استان نشود.

وی در ادامه افزود: دستگاه های اداری با استعلام های نا بجا و تعلل در ادامه روند کارها، شرایط چالش بر انگیزی در استان خوزستان ایجاد کرده اند که با توجه به مشکلات زیر ساختی که استان ما در خود دارد، کار را برای ورود سرمایه گذاران سخت تر می کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    درود و هزاران درود به مسئولین محترم بخصوص استاندار فعال و با لیاقت استان جناب آقای دکتر شریعتی
    انشالله طرحهای مطرح شده در استان بخصوص شهرستان مسجدسلیمان هر چه زودتر اجرایی شوند تا مردم منطقه با کوشش و تلاش خود و سرمایه گذاری سرمایه گذاران و حمایت و پشتیبانی شما استاندار فعال و محترم شاهد شکوفایی منطقه و استان شوند .
    و انشالله سود حاصل از تولید و گردش مالی آن نصیب مردم شده و کام همه مردم تحت بیرق نظام مقدس جمهوری اسلامی شیرین شود انشالله .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.