• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پیام تبریک علی عسگر ظاهری به مناسبت آغاز به کار شوراهای شهر و روستا

  • کد خبر : 29512
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و تاکید کرد: متخبان با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری بپردازند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک گفت و تاکید کرد: متخبان با جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری بپردازند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک شوراها نماد رشد و توسعه هر منطقه ای هستند که با مشارکت مردم، مسئولین و شوراها می توان شهری توسعه یافته داشت.

ایران اسلامی سال هاست که با برگزاری انتخابات سالم، فضای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی را فراهم کرده و مردم هم به خوبی از این فرصت استفاده کرده اند. شوراها به عنوان پارلمان شهری نقش موثری در پیشرفت و توسعه شهرها دارند که امیدواریم اعضای جدید شورای شهر با همفکری و برنامه ریزی مدون بتوانند در دوره پنجم گام های اساسی جهت توسعه و آبادانی شهر بردارند.

اینجانب آغاز به کار شوراهای شهر و روستا را به همه منتخبین عزیز تبریک عرض می نمایم و اعلام می نمایم

انتخاب شهردار از اختیارات شوراهاست و هر گزینه ای که شوراهای محترم شهر با رعایت موازین قانونی انتخاب کنند مورد حمایت بنده و دیگر مسئولین شهرستان خواهد بود. اما انتظار داریم شوراها خود را مسئول در برابر رأی مردم بدانند و با جدیت به حل مسائل شهری بپردازند

و با توجه به وحدت و همدلی که به وجود آمده است اعضای محترم شوراهای شهر نیز فردی را انتخاب نمایند که توان و تجربه کافی برای اداره شهر را داشته باشد و به این همدلی دامن بزند و جهت پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی و اعتلای شهرمان قدم بردارد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.