• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسليمان در جلسه تحليف شوراي شهر:
از همه تصمیمات مبتنی بر قانون شورای پنجم حمایت خواهم کرد/ شما شورای شهر هستید نه شورای شهرداری

  • کد خبر : 29484
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تحلیف منتخبان مردم مسجدسلیمان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، در مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورای پنجم گفت: ترکیب منتخبان شورای پنجم از افرادی با سواد، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- مراسم تحلیف منتخبان مردم مسجدسلیمان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، در مراسم تحلیف و انتخاب هیات رییسه شورای پنجم گفت: ترکیب منتخبان شورای پنجم از افرادی با سواد، جوان و قابل قبولی تشکیل شده است و با شناختی که از این عزیزان دارم می دانم که انگیزه کافی برای کار کردن دارند.

وی ادامه داد: همه ی اعضاء جدید، جز منتقدین عملکرد شورای گذشته بوده اند که حالا خود بر این مسند نشسته اند و مردم منتظرند تا عملکرد شورای جدید را ببینند تا ببینند شعارهای آنان چقدر به واقعیت نزدیک بوده است. وی ادامه داد: امیدوارم شورای جدید به عهدی که با مردم بسته اند وفادار و تنها رضای خداوند را در نظر بگیرند.

رییس شورای تامین شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده دولت از هر تصمیمی که منتخبین مردم در شورای پنجم مبتنی بر قانون بگیرند حمایت خواهم کرد و ادامه داد: قطعاً اولین اقدامات شما می تواند مردم را امیدوار و با شما همراه کند و در صورتی که اقدامات شما عزیزان مبتنی بر قانون و رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد بنده همه مدیران اجرایی شهرستان را مکلف به همکاری با شما خواهم کرد چرا که معتقدم شما شورای شهرداری نیستید بلکه شورای شهر هستید. گوروئی در پایان سخنان خود از اعضای شورای شهر خواست هر چه سریع تر شهردار خود را معرفی و به استانداری معرفی نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.