• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

طي حدود 1000 كيلومتر با پاي پياده
عالی محمدی این هفته وارد مسجدسلیمان می شود

  • کد خبر : 29138
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی و رکورد دار حرکات نمایشی با توپ فوتبال که حدود یک ماه است سفر خود را از شهر ساحلی چالوس با پای پیاده آغاز و قرار است در این حرکت ورزشی مقداری از آب دریای خزر را که همراه خود دارد در دریاچه سد مسجدسلیمان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی و رکورد دار حرکات نمایشی با توپ فوتبال که حدود یک ماه است سفر خود را از شهر ساحلی چالوس با پای پیاده آغاز و قرار است در این حرکت ورزشی مقداری از آب دریای خزر را که همراه خود دارد در دریاچه سد مسجدسلیمان به رودخانه کارون بریزد شب گذشته وارد شهرستان دزفول استان خوزستان شد. وی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: این اقدام برای اعتلای نام مسجدسلیمان و با هدف رساندن پیام صلح و دوستی و اتحاد ایران اسلامی بدون حمایت هیچ مسئولی در حال انجام است و خدا بخواهد در این هفته پس از گذر از شهرهای اندیمشک و لالی وارد مسجدسلیمان خواهم شد. عالی محمودی تا کنون حدود ۹۵۰ کیلومتر را با پای پیاده طی کرده است.

لازم به ذکر است حسین عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=29138

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.