• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

۵۴۰۰۰ هکتار برای ایذه، لالی، اندیکا و مسجدسلیمان در طرح ۵۵۰ هزارهکتاری سهمیه تعیین شده است

  • کد خبر : 28894
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سرمایه گذار گفت: نامه سرمایه گذار برای من از نامه وزیر کشور هم مهم تر است و خودم کار سرمایه گذاران را دنبال می کنم. وی با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سرمایه گذار و رها نکردن وی در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سرمایه گذار گفت: نامه سرمایه گذار برای من از نامه وزیر کشور هم مهم تر است و خودم کار سرمایه گذاران را دنبال می کنم. وی با اشاره به ضرورت و اهمیت توجه به سرمایه گذار و رها نکردن وی در پیچ و خم های اداری و بروکراسی سنگین ادارات در کشور و استان، افزود: نامه سرمایه گذار برای من از نامه وزیر کشور هم مهم تر است و خودم کار سرمایه گذاران را دنبال می کنم و بیشتر اوقات نامه هایی را که از وزارت کشور می آید به معاونان مربوطه ارجاع می دهم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که کشاورزی در شمال خوزستان مغفول مانده و عقب افتاده است، بیان کرد: در حالی که هزینه کشاورزی در انجا کم تر از جنوب است چون زمین های جنوب باید احیا و زهکشی شوند.

استاندار خوزستان در خصوص سهمیه برخی شهرهای شمال استان از طرح ۵۵۰ هزار هکتاری توضیح داد: ۵۴۰۰۰ هکتار برای ایذه لالی اندیکا و مسجد سلیمان در طرح ۵۵۰ هزارهکتاری سهمیه تعیین شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.