• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

در چهارمین روز از هفته بهزیستی
دیدار صمیمانه ریاست و پرسنل اداره بهزیستی با امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان + تصاویر

  • کد خبر : 28823
  • ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– در چهارمین روز از هفته بهزیستی تعدادی از پرسنل اداره بهزیستی به اتفاق ریاست این اداره با حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ظرفیت خدمت به اقشار آسیب دیده ومحروم توسط اداره بهزیستی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– در چهارمین روز از هفته بهزیستی تعدادی از پرسنل اداره بهزیستی به اتفاق ریاست این اداره با حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان دیدار کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در سخنانی ظرفیت خدمت به اقشار آسیب دیده ومحروم توسط اداره بهزیستی را دارای اجر اخروی بیان کرده و تلاش های صورت گرفته از جانب اداره بهزیستی خاصه در امر آموزش آحاد جامعه را قابل تقدیر دانستند .امینی ادامه داد: بنده همواره مشوق ومعرف اعمال خیر همتباران همشهری مان در بین خطبه های نمازجمعه با ذکر وتاکید مستقیم بر نام طایفه فرد خیر بوده ام ، وی علت چنین امری را ضرورت تشویق طوایف و متمولان آن ها در انجام کارهای خیر عام المنفعه عنوان کردند.

ایشان ادامه دادند: ضرورت تغییر در دیدگاههای افراد لازم وضروری است اما این تغییر وحرکت به سوی رشد صورت نمی پذیرد مگر ان که پیش نیازهای آن یعنی تبلیغات سالم وسازنده و بسط گفتمان را رعایت کرده باشیم . وقتی این شرایط را درک واجرایی کردیم آن گاه با آموزش آحاد افراد به خصوص متمولان ایل و تبارمان حرکت جدی وتاثیرگزارآنها در انجام ومشارکت درکارهای خیر راشاهد می شویم .وی گفت: آنچه برخی دستگاههای شهرمان طی فعالیت شان در دهه های گذشته را به میزان بالا ناموفق جلوه داده است همین فقدان آموزش خاصه در بخش وبحث آموزش تقوا بوده است که این ها با آموزش قابل درمان وجبران است. ایشان نمونه این بی تقوایی درسطح بعضی مدیران شهرستان را تلاش یکی از دستگاهها در حیف ومیل یازده میلیاردتومانی بیت المال عنوان کردند و گفت: البته با تلاش های بنده، فرماندارونماینده محترم مجلس از این اتفاق ممانعت گردید و بحمدالله بی اثر ماند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با ذکر حدیثی متواتر بر رشد درصدی شگفت انگیز پاداش اخرویکمک به نیازمندان از نیارمند سالم تانیازمندمعلول،والدین وخیرات وصدقات جاریه به اموات ،ثروت وقدرت را دوحلقه لازم وملزوم یکدیگر بیان کردندو شهر وتبارمان را خاستگاه ومولد ثروت ملی بخصوص در دوران تاریخ معاصر با هفتادوشش رکورد اولین بیان کردند وعلیرغم کاستی های زیاد موجود ، آینده پیش روی شهرمان را روشن وامیدوارکننده بیان کردند.
حجت الاسلام امینی در خاتمه بهزیستی را نمونه یک اداره موفق ، با مدیریت وپرسنل زحمتکش درسطح شهر معرفی نمود و انتظار خود از این اداره را در کنار حفظ ورشدسطح فعالیت ها از جنبه های کمی وکیفی ،توجه بیش ازپیش به امرتبلیغات سالم با استفاده از ظرفیت مدیریت متعهد کنونی مرکز صداوسیمای خوزستان در قالب کلیپ ها و پیام های کوتاه عنوان نمودند و البته بر حفظ کرامت و شخصیت جامعه هدف در این مواردکه امری لازم وضروری است تاکید نمودند .

نادر بابااحمدی رییس اداره بهزیستی نیز در سخنانی سخن تقدیر از امام جمعه مسجدسلیمان گزارشی از حجم بالای فعالیت همکارانش را بیان کرد.
ایشان ضمن بیان قریب ۱۹۰ ماموریت سازمان و به تبع آن اداره بهزیستی(باستناد اظهارات معاونت راهبردی سازمان) از اجرای برنامه هایی نظیر تشکیل پایگاههای خدمات اجتماعی در سه نقطه از شهر در راستای ایجاد تشکل میان شهروندان وآموزش آن ها در مقابله با آسیب های اجتماعی، اجرای طرح شناسایی و ساماندهی کودکان بازمانده ازتحصیل، اجرای طرح شناسایی، آموزش کودکان کار وخانواده های آن ها و . . . در سطح شهرستان مسجدسلیمان خبر داد .
بابااحمدی همچنین ادامه داد: اداره بهزیستی قصد دارد با اتکاء به بزرگ ترین ظرفیت اجتماعی یعنی ظرفیت مردمی به اجرای ماموریت های محوله سازمان بپردازد و در این راه کمافی السابق چشم به حمایت و امید به رهنمودهای کار ساز امام جمعه محترم دارد .
وی ضمن اشاره به فعالیت های اداره بهزیستی در تامین مسکن مددجویان ،فعالیت اورژانس اجتماعی و واحد کاهش طلاق به نمایندگی از خود و پرسنل اداره بهزیستی از حمایت های ایشان و فرماندار سختکوش شهرمان درکنارهمکاری دستگاه قضایی با این مجموعه قدردانی کرد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.