• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

محسن رضايي:
خوزستان نباید در رنج، بیکاری و فقر به سر ببرد

  • کد خبر : 28701
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر محسن رضایی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از رنج و بیکاری و فقر مردم این استان با وجود زمین های حاصلخیر، نفت و سدهای عظیم انتقاد کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: مردم خوزستان با ایثار خون […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دکتر محسن رضایی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از رنج و بیکاری و فقر مردم این استان با وجود زمین های حاصلخیر، نفت و سدهای عظیم انتقاد کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

مردم خوزستان با ایثار خون عزیزانشان، دین خود را  به میهن اسلامی و انقلاب ادا کرده اند و سالهاست که چشم انتظار دولت و نهادهای انقلابی اند تا این  سرزمین را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانند.

در سفر چند روزه ام به خوزستان، ضمن گفتگو با مسؤولان استان و در ادامه  سفر، از روند اجرای طرح پانصد هزار هکتاری خوزستان  بازدید کردم. اجرای این طرح از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و با اجرای آن اشتغال و درآمد بخش زیادی از مردم خوزستان از محل تولید، برداشت و فراوری و فروش محصولات کشاورزی تامین خواهد شد.

سرزمینی که آب، دشت های حاصل خیز، نفت و سدهای عظیم دارد، نباید با وجود نیروهای جوان و غیرتمند، در رنج وبیکاری و فقر به سر ببرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.