• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

دادستان انديكا:
انگیزه مردم اندیکا نسبت به تیراندازی در مجالس کم رنگ تر شده است

  • کد خبر : 28367
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا گفت: انگیزه مردم اندیکا نسبت به تیراندازی در مجالس عزاداری و شادی کم رنگ تر شده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمدعلی جلالی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و برخورد قاطع دستگاه قضایی، مسئله تیراندازی تا حد زیادی کنترل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا گفت: انگیزه مردم اندیکا نسبت به تیراندازی در مجالس عزاداری و شادی کم رنگ تر شده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان محمدعلی جلالی اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و برخورد قاطع دستگاه قضایی، مسئله تیراندازی تا حد زیادی کنترل شده است. وی افزود: برخی سران طوایف و عشایر تیراندازی در مجالس خود را به طور کامل ممنوع کرده اند و خوشبختانه این فرهنگ پسندیده در حال ترویج است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا ادامه داد: در یک سال گذشته ۵۰ قبضه اسلحه شکاری توسط نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه قضایی کشف و با متخلفان برخورد قاطع قانونی شد. وی گفت: افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز در صورت تیراندازی در مجالس، باطل و اسلحه آنان نیز ضبط می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا افزود: با برخورد قاطع قانونی و همکاری نهادهای فرهنگی، رسانه‌های ارتباط جمعی و ائمه جمعه می توان تیراندازی در مجالس را برای همیشه ریشه کن کرد. تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به درد فرهنگی تبدیل شده، شاخ و برگ دوانده و معضلات دیگری نظیر ازدواج های ناخواسته دختران را به سبب خون بها سبب شده است.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28367

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.