• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

هدايت يزدي:
می خواهیم در فصل جدید حضوری قدرتمندانه داشته باشیم / انتظار داریم هواداران همانند گذشته از تیم نفت حمایت کنند

  • کد خبر : 28095
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هدایت یزدی مدیر ورزش مناطق نفتخیز جنوب در اولین روز برگزاری تست گیری تیم نفت مسجدسلیمان حاضر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز  وی اظهار داشت :هدف از برگزاری این تمرینات استفاده از همه ی ظرفیت های […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هدایت یزدی مدیر ورزش مناطق نفتخیز جنوب در اولین روز برگزاری تست گیری تیم نفت مسجدسلیمان حاضر شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز  وی اظهار داشت :هدف از برگزاری این تمرینات استفاده از همه ی ظرفیت های بازیکنان شهرستان و استان مان است. وی ادامه داد: تمام توان خود را به کار می گیریم در مسابقات فصل جدید حضوری قدرتمندانه داشته باشیم و بتوانیم دل مردم فوتبال دوست و فهیم مسجدسلیمان را شاد کنیم و انتظار داریم مانند گذشته هواداران پرشور و با فرهنگ تیم نفت حمایت همه جانبه خود را از این تیم دریغ نکنند.

یزدی ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه ای که به تیم های پایه در نفت وجود دارد به زودی آکادمی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب کار خود را آغاز خواهد کرد و در حال حاضر در حال دریافت مجوزهای لازم در این خصوص هستیم. وی هدف از این کار را پشتوانه سازی جهت تیم های فوتبال  بزرگسالان نفت در کل مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد و اظهار داشت: احتمالاً کار را با مربی خارجی با کیفیت و با تجربه آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب اضافه کرد:۳ روز در مسجدسلیمان و ۳ روز  در اهواز دوره استعداد یابی را برگزار خواهیم نمود و در ادامه پس از جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم به اردوی آماده سازی خواهد رفت…

هدایت یزدی در پایان از حمایت ها و پشتیبانی های مدیران ارشد مناطق نفت خیز جنوب ( مهندس عالیپور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، مهندس منصور نژاد مدیر منابع انسانی و همچنین مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر و تشکر نمود و گفت: انتظار داریم همانند گذشته حمایت های خود را از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که امید و دلگرمی مردم خوب مسجدسلیمان است ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=28095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.