• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و میلاد ابالفضل العباس(ع) توسط مسجدقمر بنی هاشم علیه السلام کلگه و پایگاه شهیدان/ امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع):لزوم توجه جدی مسئولین به محله کلگه

  • کد خبر : 27467
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و میلاد ابالفضل العباس(ع) توسط مسجد قمر بنی هاشم (ع) کلگه و پایگاه شهیدان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام نجفی، و حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان و جمعی از ائمه جماعات […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- جشن بزرگ اعیاد شعبانیه و میلاد ابالفضل العباس(ع) توسط مسجد قمر بنی هاشم (ع) کلگه و پایگاه شهیدان برگزار شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان این مراسم با سخنرانی استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام نجفی، و حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان و جمعی از ائمه جماعات مساجد و حضور پر شور مردم برگزار گردید همچنین هنرنمایی گروه نمایش شهرستان لالی، اجرای موسیقی صیدالی وند و سرود خوانی گروه دانش آموزی و برنامه طرح دستی و نورافشانی از جلوه های ویژه این برنامه با شکوه بود.

در بخشی از این مراسم حجت الاسلام تاجمیری امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع) با تبریک موالید خجسته ماه شعبان و تشکر از بانیان برنامه ایجاد نشاط معنوی را از نتایج این جشن ها در محلات دانست. وی در ادامه از عدم حضور مسئولین شهرستان در برنامه های جشن محلات ابراز گلایه کرد و افزود: کلگه و مردم شهید پرور این منطقه دارای پتانسیل های بسیار والایی هستند و تقدیم بیش از ۱۰۰شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمله موشکی رژیم صدام به این محله از جمله اسناد و برگ های زرین و پرافتخار دفتر مردان و زنان محله ی کلگه بالا، همچون سایر نقاط شهرستان مسجدسلیمان است.

حجت الاسلام تاجمیری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی مسئولین اجرایی شهرستان همچون فرماندار و شهردار به این منطقه محروم شد و افزود: به طور قطع کلگه از محروم ترین نقاط شهرستان است که نیازمند توجه جدی مسئولین است. در ادامه حجت الاسلام نجفی: با تبریک اعیاد خجسته شعبان و تقدیر از تلاش بسیار موثر امام جماعت این مسجد و تلاش جوانان و همت همه ی بانیان، با اشاره به خاطرات جنگ تحمیلی محل برگزاری جشن را نقطه ی اصابت موشک بعثیان دانست و خاطر نشان کرد: در آن زمان با همه مشکلات و با رهبری داهیانه ی امام امت رضوان الله تعالی علیه از همه ی تنگناها عبور کردیم و کشور به ساحل آرامش رسید.

وی وجود ائمه اطهار علیهم السلام را نعمتی بی نظیر برای مردم دانست که باید با توسل به آنان گره کور مشکلات را گشود و باب حوائج شرعی و مادی مردم با عنایات خاصه ی این بزرگواران گشوده خواهد شد. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود دیندازی و تدین را عامل موفقیت و پیشرفت دانست و افزود: ما در عمل باید به دستورات دینی پایبند باشیم. حجت الاسلام نجفی در پایان با اشاره به ایام انتخابات،انتخاب صحیح را یک وظیفه شرعی دانست که باید به دور از تعصبات کور باشد تا بتوان راه را درست تر طی کرد.

گفتنی است این مراسم با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج شرکت نفت و پایگاه شهیدان و با همت امام جماعت، هیئت امناء و جوانان محله کلگه بالا برای اولین بار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.