• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود

  • کد خبر : 27436
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و استانداری خوزستان تفاهمنامه رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان را در سه بخش اصلی آبرسانی، ساخت تاسیسات فاضلاب شهری و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهری به ارزش ۹۵ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال امضا کردند. اعتبار مورد نیاز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو، قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و استانداری خوزستان تفاهمنامه رفع مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان را در سه بخش اصلی آبرسانی، ساخت تاسیسات فاضلاب شهری و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهری به ارزش ۹۵ هزار و ۴۱۷ میلیارد ریال امضا کردند. اعتبار مورد نیاز طرح های آبرسانی استان خوزستان ۷۴ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال است که باید در سه سال به پایان برسند که از این مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال به شهرها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا تخصیص داده شد.

همچنین برای طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای شمال شرق استان خوزستان شامل ایذه، باغملک، قلعه تل، میداود، صیدون، رامهرمز و هفتگل که ۷۵۵ هزار نفر را زیر پوشش قرار می دهد، ۱۵ هزار و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است. قرار است ۵۵ هزار و ۹۰۵ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل تامین مالی داخلی و خارجی و ۳۹ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال از محل بودجه عمومی کشور تامین شود.

ایرنا

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.