• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

کاروان رهروان راه شهداء در منزل شهیدان عشیری/ دو پرستوی خونین بالی که ازمحلات مسجدسلیمان تا بهشت پرکشیدند

  • کد خبر : 27277
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاروان رهروان راه شهداء، هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان محمدعلی و مسعود عشیری با قرائت قرآن و زیارت پر فیض عاشوراء یاد این دو پرستوی مهاجر را گرامی داشتند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این محفل معنوی که […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- کاروان رهروان راه شهداء، هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین علیه السلام با حضور در منزل شهیدان محمدعلی و مسعود عشیری با قرائت قرآن و زیارت پر فیض عاشوراء یاد این دو پرستوی مهاجر را گرامی داشتند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این محفل معنوی که با حضور خانواده ی معظم شهیدان برگزار شد حجت الاسلام جلیلی و حجت الاسلام ساری از ائمه جماعات، همچنین شیخ رباط مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران هر کدام در بیاناتی ضمن تکریم مقام والای شهیدان، از صبر و استقامت خانواده معزز شهداء تجلیل کردند و خانواده های شهداء را صاحبان اصلی این انقلاب برشمردند.

شهید محمد علی عشیری به همراه برادرش مسعود عشیری با لبیک به فرامین امام امت رضوان الله تعالی علیه و با هدف دفاع از تمامیت ارضی کشور در جبهه های جنگ تحمیلی حضور پیدا کردند و هر دو در تاریخ ۶۱/۱۱/۱۸ در عملیات ولفجر مقدماتی به فیض شهادت نائل آمدند که پس از گذشت سال ها پیکر شهید محمدعلی از جبهه ها بازگشت ولی نام برادر شهیدش مسعود عشیری در جمع شهدای جاوید الاثر ثبت گردیده که از افتخارات شهرستان هزار شهید مسجدسلیمان و برگی زرین از اسناد مظلومیت ملت آزادی خواه، انقلابی و مبارز ایران اسلامی است.

گفتنی است این محفل معنوی با حضور بسیجیان پایگاه حضرت حمزه سید الشهداء، هیئت حضرت رقیه بنت الحسین (ع) و جمعی از اعضای کاروان رهروان راه شهداء برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام بر شهیدان

    از هیئت رهروان و بچه های خوب هیئت حضرت رقیه جای تقدیر دارد.اجرتون با شهدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.