• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
0

دستگیری باند سارقین خشن کم تر از ۲۴ ساعت در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 27228
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین خشن در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف (زورگیری در خودرو) مراتب به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارقین خشن در این شهرستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت به عنف (زورگیری در خودرو) مراتب به صورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفت. این مقام انتظامی در ادامه گفت: به محض حصول خبر در خصوص وقوع سرقت برابر تدابیر اتخاذ شده و هدایت عملیاتی از جانب فرمانده انتظامی شهرستان، تیمی ویژه بررسی صحنه متشکل از کارکنان زبده کلانتری ۱۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. این مقام مسئول ادامه داد: مأمورین اعزامی با هماهنگی به موقع با مالباخته و استفاده از فنون خاص پلیسی موفق به شناسایی باند سه نفره سارقین شدند. وی افزود همکاران پس از شناسایی سوژه مورد نظر با استفاده از شگردهای پلیسی و انجام عملیات غافلگیرانه و متهورانه موفق به دستگیری دو نفر از سارقین نشده و نفر سوم که موفق به فرار شده بود پس از تعقیب و گریز پلیس نهایتاً دستگیر، با انتقال به دادسرا قرار مناسب برای نامبردگان صادر گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان ساخت که کارکنان جان برکف نیروی انتظامی در هر زمان و مکان و در هر حالتی آماده انجام وظیفه هستند لیکن شایسته است شهروندان گرامی از سوار شدن به خودروهای شخصی و خارج از ناوگان حمل و نقل شهری اجتناب و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریع با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=27228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. خداقوت وخسته نباشندتلاشگران عرصه امنیت به ویژه فرمانده انتظامی شهرمان

  2. خسته نباشین، دمتون گرم خدایی، 😘، دردود بر همه پرسنل زحمت کش نیرو انتظامی❤❤❤❤❤

  3. سلام و درود بر جناب سرهنگ علی حسینی  و پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی که برای امنیت ایران اسلامی از جان خود میگذرند.

  4. باسلام.خداقوت

  5. با سلام و خسته نباشید
    خدمت جناب سرهنگ حسینی
    خدا خیرتان بدهد.

  6. تقدیر و تشکر فراوان داریم از سرهنگ حسینى که الحق والانصاف از بدو حضور براى مدیریت نیروى انتظامى مسجدسلیمان  امنیت و آسایش رو به شهروندان هدیه داد. از طرف جمعى از شهروندان مسجد سلیمان(mis)

  7. از فرمانده نیروی انتظامی  شهرستان  مسجدسلیمان  که با  تدبیر شایسته توانستید جایگاه  امنیت شهرستان  را ارتقاء دهید  تقدیر وتشکر می نمایم .

  8. خسته نباشید جانانه خدمت سرهنگ عزیز که باورود خود امنیت را برای ما به ارمفان اوردند تشکر فراوان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.