• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

پیام تبریک حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به مناسبت آغاز سال جدید

  • کد خبر : 26798
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در پیامی ضمن تبریک سال نو گره خوردن بهار طبیعت با بهار انتخابات را به فال نیک گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرا رسیدن سال نو که متبرک به نام حضرت فاطمه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در پیامی ضمن تبریک سال نو گره خوردن بهار طبیعت با بهار انتخابات را به فال نیک گرفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن سال نو که متبرک به نام حضرت فاطمه سلام الله می باشد نوید کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. حلول سال جدید شمسی ۱۳۹۶ و عید نوروز باستانی را به محضر همه هموطنان عزیز، ایرانیان سربلند به ویژه ایل سرافراز بختیاری و همشهریان مسجدسلیمانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم با درس آموزی از همه عناوین سال های گذشته و حرکت در راستای عنوان تازه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که رهبری آگاه و فرزانه امان تعیین کرده اند ماههای پیش رو پر از خیر و برکت برای همه به ویژه جوانان عزیزمان باشد.

همچنین امسال شاهد بهاری در بهار دگر هستیم و در دل بهار طبیعت بهار انتخابات را نیز پیش رو داریم که امیدوارم مردم باشکوه تر از همیشه در دل طبیعت این بهار را نیز گرامی بدارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.