• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 26718
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  با حکم مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سرپرست امور ورزش این شرکت منصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهران نصیریان دوست در این حکم رضا احمد پور خانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  با حکم مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سرپرست امور ورزش این شرکت منصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهران نصیریان دوست در این حکم رضا احمد پور خانی که از جمله پرسنل قدیمی و با سابقه این شرکت می باشد به سمت سرپرست امور ورزش منصوب و از زحمات و تلاش های سلطانعلی حموله در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر نمود. رضا احمدپور متولد ۱۳۴۳ و با مدرک کارشناسی حسابداری دارای ۳۱ سال سابقه خدمت در بخش های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت کرده است . وی همچنین از ورزش کاران و فوتبالیست های قدیمی این شهر است و طی سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۷ بعنوان مسئول امور اجرایی ورزش این شرکت فعالیت داشته است.

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جهت ترویج فرهنگ ورزش کاری و جذب جوانان و نوجوانان به این مقوله اهتمام ویژه داشته و حدود ۳۰۰۰ نفر را در رشته های مختلف قهرمانی و همگانی در مقاطع مختلف سنی و رده های بانوان و آقایان زیر پوشش خود دارد . لازم به ذکر است پیش از این سلطانعلی حموله عهده دار این سمت بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.