• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

این شاهنامه پایان خوشی نخواهد داشت/نفت مسجدسلیمان ۱ خونه‌به‌خونه بابل ۲

  • کد خبر : 26666
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: هفته بیست‌وهفتم لیگ یک – استادیوم شید بهنام محمدی/ سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۵ – ساعت ۱۵:۳۰ نفت مسجدسلیمان ۱ – خونه‌به‌خونه بابل ۲ گل‌ها: میلاد شیخ‌سلیمانی (۳۲- پنالتی) برای نفت – حمید کاظمی (۲۴)، روح‌الله باقری (۴۳) برای خونه‌به‌خونه داور: محمد ملکی/ کمک داوران: جواد شعرانی و رحیم حاجیلو اخطار: میم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان: هفته بیست‌وهفتم لیگ یک – استادیوم شید بهنام محمدی/ سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۵ – ساعت ۱۵:۳۰

نفت مسجدسلیمان ۱ – خونه‌به‌خونه بابل ۲

گل‌ها: میلاد شیخ‌سلیمانی (۳۲- پنالتی) برای نفت – حمید کاظمی (۲۴)، روح‌الله باقری (۴۳) برای خونه‌به‌خونه

داور: محمد ملکی/ کمک داوران: جواد شعرانی و رحیم حاجیلو

اخطار: میم نقی‌زاده (خونه‌به‌خونه)/ تماشاگر: هزار نفر

نفتی که سودای لیگ برتر داشت حالا دیگر باید برای بقا در لیگ ۱ به مصاف حریفان خود برود. اصرار مدیران نفتی در عدم بکارگیری محبوب ترین شخصیت ورزشی مسجدسلیمان یعنی بهروز مکوندی باعث شد امروز ترس از نیفتادن وجود همه عاشقان این تیم را فرا گیرد. شکست های پیاپی نفتی ها و تحقیر مکرر این تیم دل علاقمندان به فوتبال مسجدسلیمان را به درد آورده است و این سناریو پایان خوشی برای فوتبال مسجدسلیمان نخواهد داشت..

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد شیخ‌سلیمانی، رامین قربانی (۷۵- ایمان رئیسی‌نسب)، امین جهان‌کهن، احمد داودی (۷۵- علی خسروی)، سعید خردمند (۷۵- حسین رسولی)، میلاد صالحوند و اکبر آفاقی

سرمربی: محمود فکری

خونه‌به‌خونه بابل: میکائیل ایمن تراج، وفا هخامنش، رامتین سلیمان‌زاده (۲۵- محمد قریشی)، حامد زمانی، هادی خیری، پژمان نوری، محمد علیزاده، میثم نقی‌زاده، میلاد نوری (۸۸- مهران فرضیات)، حمید کاظمی و روح‌الهج باقری

سرمربی: نادر دست‌نشان

خلاصه بازی

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و خونه‌به‌خونه بابل به سود تیم میهمان خاتمه یافت. نفت مسجدسلیمان بازی را بهتر از تیم میهمان شروع کرد و در دقیقه سوم می‌توانست به یک ضربه پنالتی برسد اما خطای مدافع تیم خونه‌به‌خونه روی اکبر آفاقی از چشم داور مسابقه پنهان ماند. در ادامه این تیم خونه‌به‌خونه بود که برخلاف جریان بازی دروازه نفت را گشود و با گل کاظمی از میزبان پیش افتاد. این گل را یاران نفت با ضربه پنالتی شیخ‌سلیمانی پاسخ دادند اما شاگردان دست‌نشان قبل از سوت پایان نیمه اول یک‌بار دیگر دروازه نفتی‌ها را گشودند تا دوبریک برنده راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، تیم نفت مسجدسلیمان سعی در جبران نتیجه داشت و محود فکری هم دست به سه تعویض همزمان زد تا بازی باخته را برگرداند اما یاران نادر دست‌نشان نتیجه نیمه نخست را حفظ کردند تا با سه امتیاز به شما برگردند. نفت مسجدسلیمان با این باخت خانگی به منطقه خطر نزدیک شد و باید در دیدارهای باقی مانده برای فرار از سقوط تلاش کند.

شرح گل‌ها

۰-۱ (خونه‌به‌خونه): حمید کاظمی مهاجم تیم خونه‌به‌خونه در پی پاس خوب پژمان نوری با توپ حرکت کرد و از زاویه تقریباً بسته دروازه نفت را گشود تا تیم شمالی برخلاف جریان بازی از میزبان پیش بیفتد.

۱-۱ (نفت): در پی ضربه سر مهاجم نفت و برخورد توپ به دست مدافع خونه‌به‌خونه بابل، داور مسابقه اعلام پنالتی کرد. این پنالتی را میلاد شیخ‌سلیمانی به تور دروازه دوخت تا نتیجه برابر شود.

۱-۲ (خونه‌به‌خونه): کنترل، چرخش و ضربه زیبای روح‌الله باقری مهاجم تیم خونه‌به‌خونه بابل دومین گل را برای این تیم به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.