• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری:
در شهر ما عقلانیت خیلی قوی نیست/ فرصت سوزی ها فراوان است/ پای جشن های نوروزی و موسیقی بختیاری مان هستیم اما به دفاع از غیرت و شرف بختیاری و حکم خدا اجازه بی حجابی در این جشن ها را نمی دهیم

  • کد خبر : 26588
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۵۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: پیامبر اکرم فرمود فاطمه راه مستقیم است و امروز ما نیاز داریم به این راه که منحرف نشویم . وی افزود:باید دست به دست هم دهیم تا از حضرت زهرا (ع) و رهبرمان فاصله […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با تسلیت ایام فاطمیه گفت: پیامبر اکرم فرمود فاطمه راه مستقیم است و امروز ما نیاز داریم به این راه که منحرف نشویم . وی افزود:باید دست به دست هم دهیم تا از حضرت زهرا (ع) و رهبرمان فاصله نگیریم زیرا دنیا آماده استفاده از این فرصت است.

حجت الاسلام امینی در رابطه با مسائل فرهنگی گفت: در باب فرهنگ باید بگوئیم در خطر هستیم زیرا بسیاری از فرهنگ ها وارداتی است، هیچ وقت در هیچ یک از اقوام کشورمان این چنین شاهد پدیده بی حجابی نبوده ایم. پای جشن های نوروزی و موسیقی بختیاری مان هستیم اما به دفاع از غیرت و شرف بختیاری و حکم خدا اجازه بی حجابی در این جشن ها را نمی دهیم. وی گفت: اساس کار ما با فرهنگ است و کاری با عزل و نصب ها ندارم اما مشاوره می دهیم زیرا مشاوره با مداخله تفاوت دارد.

حجت الاسلام امینی یادآور شد: ریشه مشکلات مسجدسلیمان در شهر خودمان است و باید ریشه را پیدا کنیم .در شهر ما عقلانیت خیلی قوی نیست و معنویت در بین خواص در خور توجه نیست،خرد و معنویت کمرنگ شده و فرصت سوزی ها فراوان است و در مسجدسلیمان هر آنچه توانسته ایم در این سال ها فرصت سوزی کرده ایم. وی تصریح کرد:بی عدالتی، تظاهر و جاه طلبی ها مشکلات فرهنگی مسجدسلیمان که شهرمان را زمین زده اند.

امام جمعه مسجدسلیمان عنوان داشت: ریشه مشکلات مسجدسلیمان در خودمان است که به نحو مطلوب از ظرفیت دولت های مختلف استفاده نکرده ایم. وی تاکید کرد:با هم بودن منشا خیرات است اما باید حول محور قانون و اخلاق با هم باشیم.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: قرار است پا به پای هم در کنار فرهنگ و شهر بمانیم،شهری که پایتخت فرهنگی،هنری و صنعتی ایل بختیاری است زیرا در کشور به عنوان پایتخت ایل وتبارمان مطرح است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.