• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
0

نفت در شیراز فوران کرد/ نفت مسجدسلیمان ۳ فجر سپاسی۱

  • کد خبر : 26464
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته بیستم لیگ یک – استادیوم دستغیب شیراز/ جمعه ششم اسفند ۹۵ – ساعت: ۱۴ فجرسپاسی شیراز ۱ – نفت مسجدسلیمان ۳ گل‌ها: علی غلامرضاپور (۲+۹۰) برای فجر – اکبر آفاقی (۵۶ و ۷۷) نیما پرتوی (۷۲) برای نفت داور: کمیل غلامی اخطار: ایمان سلیمی، ایمان باصفا (فجرسپاسی) – امین جهان‌کهن […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- هفته بیستم لیگ یک – استادیوم دستغیب شیراز/ جمعه ششم اسفند ۹۵ – ساعت: ۱۴

فجرسپاسی شیراز ۱ – نفت مسجدسلیمان ۳

گل‌ها: علی غلامرضاپور (۲+۹۰) برای فجر – اکبر آفاقی (۵۶ و ۷۷) نیما پرتوی (۷۲) برای نفت

داور: کمیل غلامی

اخطار: ایمان سلیمی، ایمان باصفا (فجرسپاسی) – امین جهان‌کهن (نفت) / تماشاگر: سه هزار نفر

فجرسپاسی شیراز: محمدصالح خلیل‌آزاد، سیداحمد حیات‌منش، ایمان سلیمی، علی مصلی‌نژاد، احسان جودکی، ایمان باصفا، مهدی کریمیان، محسن فیاض‌بخش، علی غلامرضاپور، محمدجواد جلالی و نادر محمدنژاد (۵۹- بابک عبدالله‌زاده)

سرمربی: غلامحسین پیروانی

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، رامین قربانی، رضا یزدان‌دوست، مجتبی بیژن، میلاد شیخی سلیمانی، امین جهان‌کهن، شهاب زندی، سعید خردمند (۸۹- ایمان رئیسی نسب)، احمد داودی، نیما پرتوی (۷۵- میلاد صالحوند) و اکبر آفاقی (۸۷- میلاد خدایی)

سرمربی: محمود فکری

خلاصه بازی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی معوقه برابر فجرسپاسی شیراز به پیروزی رسید. نفت مسجدسلیمان بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب یک فرصت گلزنی شد اما خلیل‌آزاد دروازه‌بان فجرسپاسی این موقعیت خوب را از احمد داودی گرفت. پس از فروکش کردن حملات اولیه تیم نفت، بازیکنان فجرسپاسی مالکیت توپ و میدان را به‌دست گرفتند و تا پایان نیمه اول چند فرصت گلزنی روی دروازه فجری‌ها ایجاد کردند که هیچ‌کدام ثمری نداشت و این نیمه بدون گل مساوی خاتمه یافت.

نفتی‌ها در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز تهاجمی ظاهر شدند و این بار پس از اینکه یک بار ضربه اکبر آفاقی توسط دروازه‌بان فجرسپاسی دفع شد، همین بازیکن در دومین فرصت توپ را وارد دروازه فجرسپاسی کرد تا در دقیقه ۵۶ نفت مسجدسلیمان را پیش بیندازد. حملات فجرسپاسی پس از این گل توسط مدافعان نفت دفع می‌شدند و این شاگردان فکری بودند که باز هم با استفاده از یک ضدحمله و ضعف خط دفاعی فجرسپاسی به گل رسیدند و این بار نیما پرتوی در دقیقه ۷۲ دروازه فجرسپاسی را باز کرد. پنج دقیقه بعد هم یک اشتباه دیگر از بازیکنان فجرسپاسی و یک ضدحمله موفق از یاران نفت باعث رقم خوردن گل سوم برای نفت شد تا کار فجری‌ها را یکسره کند.

بازیکنان فجرسپاسی در ادامه مسابقه فقط یک بار موفق به گلزنی شدند اما این گل براب فرار از شکست کافی نبود و این بازی با نتیجه سه بر یک به سود نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت.

نفت مسجدسلیمان با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و فجرسپاسی ۲۰ امتیازی باقی ماند.

شرح گل‌ها

۰-۱ (نفت): اکبر آفاقی در پی یک ضدحمله و پاس بلند به قلب خط دفاعی تیم فجرسپاسی، پا به توپ حرکت کرد و با ضربه‌ای زمینی دروازه میزبان را فرو ریخت.

۰-۲ (نفت): نیما پرتوی در یک ضدحمله سریع از مدافع فجرسپاسی عبور کرد و توپ را از کنار دستان خلیل‌آزاد به درون دروازه فجری‌ها فرستاد.

۰-۳ (نفت): بازیکن فجرسپاسی هنگام زدن ضربه کرنر تعادل خود را از دست داد و بازیکنان نفت بلافاصله توپ را در نیمه زمین حریف به احمد داودی رساندند و پاس داودی را اکبر آفاقی در موقعیت تک‌به‌تک تبدیل به گل سوم نفت مسجدسلیمان کرد.

۱-۳ (فجرسپاسی): علی غلامرضاپور در پش مدافعان نفت صاحب توپ شد و با ضربه پای چپ تک گل تیم میزبان در این مسابقه را به‌ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=26464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام خسته نباشید.عزیزان مسجدسلیمانی.و جناب فکری انشالله باتحمل و تامل موفق میشوید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.