• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

برگزاری زیارت آل یاسین ودیدار با خانواده شهیدعلم واخلاق محمد رضا آذر/ معلم شهیدی که جلسه ی غیبت را به عنوان اعتراض ترک می کرد +تصاوير

  • کد خبر : 25803
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء در ادامه فعالیت های فرهنگی خود با حضور مسئول بنیاد شهید به منزل شهید آذر رسید. در این برنامه فرهنگی که همراه با زیارت آل یاسین بود ،شیخ رباط مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام ساری در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء در ادامه فعالیت های فرهنگی خود با حضور مسئول بنیاد شهید به منزل شهید آذر رسید. در این برنامه فرهنگی که همراه با زیارت آل یاسین بود ،شیخ رباط مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام ساری در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء به ایراد سخن پرداختند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان شیخ رباط در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از بانیان و برگزار کنندگان مراسم معنوی رهروان شهدا گفت: شهدای والا مقام، ایثارگران دوران دفاع مقدس با الگوگیری از قیام امام حسین (ع) و لبیک به ندای مولا و مقتدای زمان خویش جهاد کردند و از دین و کیان خویش به دفاع برخواستند و با اهدای خون خود در مقابل ابر قدرت ها و بیش از 50 کشور متحدشان که تا بن دندان مسلح بودند ایستادند و نگذاشتند ذره ای از سرزمین پر افتخار مان به دست دشمن بیفتد یا به ارزش ها و مقدسات مان خدشه ای وارد شود. اکنون بر ماست که با انجام وظیفه خود در هر جایگاهی که باشیم به نحو احسن و خدمت به مردم شریف ایران و حفظ ارزش ها و مقدسات مان آرمان بلند شهیدان همیشه جاوید را تحقق ببخشیم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان معلم شهید محمدرضا آذر از ورزشكاران و داوران خوب مسجدسليماني در شهریور ماه سال ۱۳۲۹در اين شهرستان به دنیا آمد و پس از اتمام تحصیلات و استخدام در آموزش و پرورش در حالی که مشغول انجام وظیفه در هنرستان شریف واقفی بود در تاریخ ۲۵اسفند ۶۶ در جریان بمباران های رژیم بعثی به شهادت رسید.

در خاطره ای که از شهید بزرگوار نقل شده او به شدت نسبت به گناه غیبت حساس بود و در مجلسی که از کسی غیبت می شد نمی نشست و بدون تعارف بلند می شد و در یک نمونه در جلسه بسیار مهمی که شخصی از دوستش حرفی به میان آورد مجلس را به عنوان اعتراض به این رذیله ی اخلاقی ترک کرد.

گفتنی است این برنامه به همت هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین (ع )و مشارکت پایگاه حمزه سیدالشهداء کلگه و کمیته خادمین شهداء برگزار شد.

IMG-20170121-WA0007 IMG-20170121-WA0008

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.