• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

سرمربي نفتون مسجدسليمان:
رييس فدراسيون اجازه حذف تیم های ریشه دار و قدیمی مثل نفتون مسجدسلیمان را ندهد

  • کد خبر : 25406
  • ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفتون مسجدسلیمان معتقد است لیگ سه می توانست با برنامه بهتری انجام شود. احمد خلیفه اظهار داشت: چرا تیم ها را در ابتدای مسابقات در جدول مسابقات قرار می دهند و در ادامه با عدم حضورشان و بر هم زدن جدول زمینه ساز صعود و سقوط تیم می شوند. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفتون مسجدسلیمان معتقد است لیگ سه می توانست با برنامه بهتری انجام شود. احمد خلیفه اظهار داشت: چرا تیم ها را در ابتدای مسابقات در جدول مسابقات قرار می دهند و در ادامه با عدم حضورشان و بر هم زدن جدول زمینه ساز صعود و سقوط تیم می شوند.

وی افزود: از ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب اقای تاج که یک مدیر توانمند و باتجربه فوتبالی است خواهشمندم اجازه خروج و حذف تیم های ریشه دار و قدیمی مثل نفتون مسجدسلیمان که باعث حضور هزاران تماشاگر در ورزشگاه می شود را ندهند و طوری آیین نامه مسابقات را برای فصل جدید طراحی کنند که این تیم های ریشه دار بتوانند با حضورشان به چرخه فوتبال استان کمک کرده و باعث تغذیه بازیکن برای رده های بالاتر گردد.

خلیفه ادامه داد: البته جا دارد از مسئولان محترم سازمان لیگ چه در گذشته كه اقای بهروان عهده دار امور بودند و چه الان که اقای فتاحی عهده دار امور هستند و همچنین اقای فراهانی مسئول لیگ دسته سوم باشگاههای کشور هستند تشكر كنم.

خلیفه با انتقاد از برگزاری تک بازی در لیگ سه گفت: برگزاری تک بازی این مسابقات از نکاتی است که فدراسیون باید روی این بخش برای سال های بعد بررسی دقیقی را انجام دهد که تیم هایی که هزینه می کنند متضرر نشوند. شاید فدراسیون می توانست با برگزاری رفت و برگشت بازی ها صدرنشینان واقعی گروهها را بشناسد.

سرمربی نفتون مسجدسلیمان با انتقاد از وضع داوری که باعث متضرر شدن تیمش شده گفت: با تمام احترامی که برای داوران عزیزمان قائل هستم در چندبازی به گواه حاضران ضرر کردیم. در بازی با پرسپولیس شوش گل دوم را به ثمر رساندیم روی ضربه ایستگاهی اما کمک داور به اشتباه پرچم افساید را بالا برد، در بازی با پردیس خرم اباد قبل از بازی شخصا از برگزاری بازی در چمن مصنوعی خرم اباد و نداشتن خط کشی خوب به نماینده محترم فدراسیون اقای فراهانی که از کمک داوران با تجربه گذشته بودند گله کردم و در دقیقه 92در حالی که یک بر صفر جلو بودیم توپی که به خط دروازه نرسیده بود و کمک داور هم هیچ گلی اعلام نکرده بود به وسیله داور وسط بازی گل اعلام شد که تعحب همگان را در پی داشت، در همین بازی در حالی که قوانین فدراسیون می گوید بازی راس ساعت مقرر برگزار شود چطور40دقیقه به دلیل نبود شرایط اجرای بازی و خروج داوران و رفتن به رختکتن باید3_0اعلام می شد که بعد از45 دقیقه تاخیر در شروع بازی، سوت شروع می زند.

وی ضمن تقدیر از هواداران و مدیرعامل باشگاه گفت:تیم نفتون در بحث میزبانی یکی از با شخصیت ترین ها و تماشاگرانش با ادب ترین تماشاگران را دارد که تمام نمایندگان محترم فدراسیون به این نکته اشاره کردند. از مدیرعامل محترم باشگاه سید حمید حسن زاده تشکر می کنم که تلاش ویژه ای دارند. از مهندس ستار بهوند مالک باشگاه نفتون که لطف زیادی به کادر سرپرستی، کادرفنی و بازیکنان داشتند تشکر کرده از غلامعلی قاسمی سرپرست زحمتکش و با تجربه که اساتید دانشگاه هستند تشکر می کنم.

خليفه با اشاره به بازی آینده تیمش گفت:ان شاالله در بازی اخر در برابر کیان شهرکرد در شهرکرد نتیجه دلخواه را کسب نماییم، از کمیته داوران فدراسیون جناب اقای اصفهانیان و دپارتمان داوری جناب اقای کامرانی فر درخواست دارم برای این بازی که نتیجه اش برای صعود وسقوط دوتیم خیلی تاثیر دارد  یه گروه داوری باتجربه و یک ناظر ویژه باتجربه انتخاب نمایند که فکر و تمرکزمان را به بخش فنی و هدایت تیم مان معطوف نماییم.

“دی اسپورت”

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.