• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

از سري مسابقات ليگ 3 كشور:
نفتون با دو گل پرسپوليس برازجان را شكست داد

  • کد خبر : 25329
  • ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگارامن مسجدسليمان– از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در هفته یازدهم مسابقات نفتون مسجدسلیمان با دو گل مهمان پرسپوليس برازجان را بدرقه كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این بازی روز یکشنبه پنجم دی ماه در مسجدسلیمان برگزار شد. بازی در نیمه اول بيشتر در ميانه […]

باشگاه روزنامه نگارامن مسجدسليمان– از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور و در هفته یازدهم مسابقات نفتون مسجدسلیمان با دو گل مهمان پرسپوليس برازجان را بدرقه كرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان این بازی روز یکشنبه پنجم دی ماه در مسجدسلیمان برگزار شد.

بازی در نیمه اول بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت تا این که در دقیقه 25 با ضربه حسن فلسفی از روي نقطه پنالتي پرسپولیس به گل برتری دست يافت. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. اما نیمه دوم آبستن حوادث زیادی بود و در دقیقه 70 روی ارسال از کنار و برخورد مدافع و گلر پرسپولیس، توپ بلوکه شده را جواد شلاگه به گل مساوی تبدیل کرد.

در دقیقه 78 باز هم ارسال از کناره ها گل دوم را براي نارنجي پوشان به ارمغان آورد تا اين بار موسي شهبازي شادي را به اردوي نفتوني ها بياورد. اين بازی در دقیقه 87 با اخراج گلر پرسپولیس و مدافع تيم نفتون به اوج حساسیت خود رسید اما در نهايت تيم نفتون موفق شد با دو گل از سد تيم صدر جدولي پرسپوليس برازجان بگذرد.

غلامعلي قاسمي سرپرست تيم فوتبال نفتون در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدير از عملكرد بازيكنان نفتون گفت: با اين پيروزي تيم نفتون در رتبه نهم جدول رده بندي ليگ 3 قرار گرفت اما با اين تفاوت كه با دو تيم بالاي خودمان با تفاضل گل و دو تيم ديگر با اختلاف يك امتياز عقب هستيم و اين در حالي ست كه هنوز راي اعتراض ما در مقابل تيم گل گهر دورود كه از چند بازيكن غير قانوني استفاده كرده اند صادر نشده است… قاسمي ادامه داد: اين پيروزي در حالي به دست آمد كه تيم ما از وجود چند بازيكن اصلي خود مثل: مصطفي شكري، سجاد جباري، مهران صالحوند، مهيار بهادري، امير ملانژاد به دلايل مختلف محروم بود . لازم به ذكر است بازي آخر تيم نفتون روز شنبه در مقابل كيان زاگرس در شهركرد برگزار خواهد شد.

بازيكنان تيم فوتبال نفتون: پويا مهرابي، مسيح صالحوند، موسي شهبازي، مسلم فارسوني، علي شكري، خالد چنانه، امين سياهپوري، محدرضا آمون، سيروس كريمي، جواد شلاگه، سجاد حاجتي بيرگاني، سرمربي: فرزاد بهزادي، سرپرست غلامعلي قاسمي

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.