• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

عباس عسگری فرزند خلف مسجدسليمان مهمان بچه هاي كاوه + تصاوير

  • کد خبر : 25233
  • ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عباس عسگری بازیکن تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد در جمع عده ای از دوست داران ایشان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه مسجدسلیمان پیراهنش را که بر روی آن نام مسجدسلیمان نقش بسته بود به رسم یادبود و حمایت از ورزشکاران محروم این باشگاه مردمی اهدا کرد. حسین خیرالهی فعال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عباس عسگری بازیکن تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد در جمع عده ای از دوست داران ایشان و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی کاوه مسجدسلیمان پیراهنش را که بر روی آن نام مسجدسلیمان نقش بسته بود به رسم یادبود و حمایت از ورزشکاران محروم این باشگاه مردمی اهدا کرد.

حسین خیرالهی فعال اجتماعی در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با بیان این مطلب گفت: علی رغم هوای بارانی، این ورزشکار با اخلاق و خوش آتیه در جمع ورزشکاران باشگاه کاوه حاضر و پیراهنی که در لیگ برتر برتن داشت را درحضور جمع قابل ملاحظه ای از مشتاقان و هواداران خود به این باشگاه مردمی اهدا نمود. ایشان با بیان این که اقداماتی از این دست در ایجاد الگوی رفتاری شایسته برای نوجونان و جوانان بسیار موثر است گفت: حضور نخبگان ورزشی شهرستان در معرفی بهتر این عزیزان حایز اهمیت بود و باعث ایجاد دلگرمی مضاعف آنان خواهد شد.

وي در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همراهان این راه خطیر گفت: اگر همراهی و همدلی پیشکسوتان ارزشمند آقایان محمدزمان پناهی، حمید جاویدان و بهرام شهنی کرم و همچنین همراهی دوستان عزیز از جمله حسن یحیایی، ابراهیم نظرپور ، برادران فرجی، حمید جلالی، محمد ضیایی، سعید جاویدان و همچنین دیگر همراهان این باشگاه مردمی نبود انجام این اقدامات فرهنگی مقدور نبود لذا از زحمات این بزرگواران بسیار تقدیر و تشکر مي كنم.

img-20161220-wa0005img-20161220-wa0003img-20161220-wa0006img-20161220-wa0004img-20161219-wa0011

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.