• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

کاروان رهروان راه شهداء در منزل شهید نورمحمد آرویشی/ شهیدی که دعایش مستجاب شد

  • کد خبر : 25170
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء در ادامه ديدارهاي هفتگي خود با حضور در منزل شهید نورمحمد آرویشی یاد و نام این پرستوی مهاجر را گرامی داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور اعضاي هيئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین(ع)، جمعي از اعضاي كانون مداحان سازمان تبليغات اسلامي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاروان رهروان راه شهداء در ادامه ديدارهاي هفتگي خود با حضور در منزل شهید نورمحمد آرویشی یاد و نام این پرستوی مهاجر را گرامی داشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان با حضور اعضاي هيئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین(ع)، جمعي از اعضاي كانون مداحان سازمان تبليغات اسلامي و بسيج شهرستان مسجدسليمان و همچنين جمعي از نيروهاي پايگاه حمزه سيدالشهدا مسجد حضرت صاحب الزمان كلگه ضمن دیدار با خانواده معظم این شهید عزیز با قرائت زیارت عاشوراء و فاتحه ياد و خاطره اين شهيد عزيز را گرامي داشتند.

بخشی از زندگی نامه شهید نورمحمد آرویشی

شهید نورمحمد آرویشی در سال ۱۳۳۷ در خانواده ای اهل ایمان و نماز دیده به جهان گشود. در سال ۱۳۵۸ و با شروع جنگ تحمیلی همچون سایر جوانان با هدف دفاع از آب و خاک و ارزش های والای اعتقادی خود پای در میدان های نبرد حق علیه باطل گذاشت و پس از مجاهدت های فراوان و در تاریخ ۱۳۶۰/۹/۴ در منطقه عملیاتی مینو دشت، شهد شهادت نوشید و همچون سرور و سالار شهیدان با اهداء خون خود درخت تنومند اسلام و حق و حقیقت را آبیاری نمود. در دفترچه ای که از شهید والامقام نورمحمد آرویشی باقی مانده این دعا و فراز زیبا جلوه نمایی می کند: خدایا به عزت و جلالت قسمت می دهم ما را به فیض شهادت نائل گردان.

گفتنی است کاروان رهروان راه شهداء توسط هیئت فرهنگی مذهبی حضرت رقیه بنت الحسین(ع)در حرکتی پسندیده هر هفته میهمان خانه یکی از هزاران شهید شهرستان مسجدسلیمان خواهد بود و طبق برنامه ریزی هر هفته بازخوانی وصیت نامه شهداء و قرائت زیارت عاشوراء انجام خواهد شد.

img-20161218-wa0005img-20161218-wa0003img-20161218-wa0002

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.