• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

سرمربی نفت مسجدسلیمان:
برای کسب یک امتیاز به انزلی آمده بودیم!

  • کد خبر : 25132
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای کسب یک امتیاز در مقابل ملوانان به بندرانزلی آمده بودیم. سهراب بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش درمقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به کیفیت مطلوب بازی امروز اظهار کرد:با شناختی که از ملوان بندرانزلی داشتیم به میدان مسابقه رفتیم. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برای کسب یک امتیاز در مقابل ملوانان به بندرانزلی آمده بودیم. سهراب بختیاری‌زاده در کنفرانس خبری پس از تساوی تیمش درمقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به کیفیت مطلوب بازی امروز اظهار کرد:با شناختی که از ملوان بندرانزلی داشتیم به میدان مسابقه رفتیم. وی با اشاره به آنالیز چند بازی ملوان افزود:بازی کردن دربرابر ملوانان برای هرتیمی و درهرشرایطی سخت است اما موفق شدیم با کسب یک امتیاز به خانه برگردیم.

بختیاری زاده با بیان این که استفاده از ضد حملات را در دستور کار تیم خود قرار داده بود گفت:می‌توانستیم از ضد حملات به گل برسیم و با وجود اینکه پس از بازیها درخصوص داوری اظهار نظر نمی کنم اما به نظر من،گل دقیقه 88بازیکنان تیمم صحیح بود. وی به 10نفره شدن تیم ملوان اشاره و اظهار کرد: بعد از اخراج بازیکن ملوان با افزایش دوندگی ملوانان، مجبور به استفاده از تاکتیک دفاع دربازی شدیم که روی بازی بازیکنانم تاثیر زیادی داشت. لازم به ذكر است نفت مسجدسلیمان با این تساوی 18امتیازی شده و در رده 14جدول لیگ دسته یک کشور قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=25132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.