• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

جلسه نمایندگان خوزستان برای تعیین استاندار با وزیر کشور ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 2511
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

استاندار خوزستان نباید وابستگی جناحی داشته باشد، فردی که بخواهد به دنبال مسائل سیاسی و جناحی در استانداری خوزستان باشد، مد نظر اعضای مجمع نمایندگان خوزستان نیست. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس با بیان این که این مجمع ۳۱ شهریور با وزیر کشور برای بررسی موضوع تعیین استاندار جلسه خواهد […]

استاندار خوزستان نباید وابستگی جناحی داشته باشد، فردی که بخواهد به دنبال مسائل سیاسی و جناحی در استانداری خوزستان باشد، مد نظر اعضای مجمع نمایندگان خوزستان نیست.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس با بیان این که این مجمع ۳۱ شهریور با وزیر کشور برای بررسی موضوع تعیین استاندار جلسه خواهد داشت، گفت: تلاش مجمع نمایندگان این است که یکی از اعضا را برای استانداری خوزستان به وزیر کشور معرفی کند. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از فارس اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مجمع نمایندگان استان خوزستان عصر روز یکشنبه 31 شهریورماه بعد از پایان تعطیلات تابستانی مجلس، با رحمانی فضلی وزیر کشور برای بحث و تبادل نظر درباره موضوع تعیین استاندار خوزستان در محل آن وزارتخانه جلسه خواهد داشت.

وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان، بیشتر به دنبال معرفی افرادی با قدرت تعامل بالا در استانداری و نیز دارا بودن توان اقتصادی برای رشد و توسعه استان هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تأکید بر این که ما می خواهیم فردی استاندار خوزستان شود که رویکرد سیاسی نداشته باشد، گفت: استاندار خوزستان نباید وابستگی جناحی داشته باشد، فردی که بخواهد به دنبال مسائل سیاسی و جناحی در استانداری خوزستان باشد، مد نظر اعضای مجمع نمایندگان خوزستان نیست.

جلیلی در خاتمه اعلام کرد: تلاش مجمع نمایندگان خوزستان این است که یکی از اعضای مجمع را برای استانداری به وزیر کشور معرفی کند.

به گزارش فارس، مجمع نمایندگان خوزستان دارای 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که ریاست این مجمع را اسماعیل جلیلی عهده دار است و سیدحسین دهدشتی نماینده آبادان نایب رئیس و غلامرضا نوری نماینده بستان آباد دبیر مجمع نمایندگان خوزستان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.