• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

صعود سايپا به مرحله بعد جام حذفي با گل زيباي مدافع نفت

  • کد خبر : 24731
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ یوسف خدامرادی: مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم شهید بهنام محمدی/ جمعه 28 آبان 95 – ساعت 14:30 نفت مسجدسلیمان 1 – سایپا تهران 2 گل:علی کیانی‌فر (41- پنالتی) برای نفت – غلامرضا رضایی (45) میلاد خدایی‌اصل (80- گل به‌خودی) برای سایپا/ داور: پیروز سیف‌الله‌پور (30- مصطفی بینش)/ کمک داوران: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ یوسف خدامرادی: مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی – استادیوم شهید بهنام محمدی/ جمعه 28 آبان 95 – ساعت 14:30
نفت مسجدسلیمان 1 – سایپا تهران 2
گل:علی کیانی‌فر (41- پنالتی) برای نفت – غلامرضا رضایی (45) میلاد خدایی‌اصل (80- گل به‌خودی) برای سایپا/ داور: پیروز سیف‌الله‌پور (30- مصطفی بینش)/ کمک داوران: جلیل شعرانی و علی احمدی/ اخطار: رضا یزدان‌دوست (نفت) – ابراهیم شکوری (سایپا)/ تماشاگر: پنج هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجتبی بیژن، رضا یزدان‌دوست، میلاد خدایی‌اصل، ستار دراجی (82- محمد معاوی)، شهاب زندی (89- میلاد شیخ‌سلیمانی)، امین جهان‌کهن، میلاد صالح‌وند (55- ایمان رئیسی‌نسب)، علی کیانی‌فر و اکبر آفاق
سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده

سایپا تهران: الساندرو فیلیپ، امید خالدی، لوریوال جونیور، سیامک کوروشی، ابراهیم شکوری، روزبه شاه‌علی‌دوست، مهدی بدرلو، ابراهیم صادقی، علی زینالی (57- مهدی ترابی)، غلامرضا رضایی (84- علی قلی‌زاده) و مسعود حسن‌زاده
سرمربی: حسین فرکی

خلاصه بازی
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قبول شکست مقابل سایپا تهران از گردونه رقابت‌های جام حذفی خارج شد. مصدومیت داور مسابقه که در دقیقه 30 تعویض شد، همچنین دوگل دیرهنگام در پنج دقیقه پایانی از حوادث مهم نیمه نخست بازی نفت و سایپا بود. نفتی‌ها با استراتژی مالکیت توپ و کنترل جریان بازی وارد میدان شدند و تیم سایپا از همان ابتدا با استفاده از حرکات سرعتی رضایی و زینالی از جناحین و قدرت سرزنی مسعود حسن‌زاده چشم به دروازه تیم میزبان داشت.

مسعود پورمحمد دروازه‌بان نفت در دقیقه سوم مسابقه ناجی دروازه تیمش شد و علی زینالی را در موقعیت تک‌به‌تک ناکام گذاشت. در دقیقه 22 ضربه سر خطرناک مسعود حسن‌زاده از کنار دروازه نفت به خارج رفت و در دقیقه 27 مدافعان میزبان توپ را از دهانه دروازه برگشت دادند که یاران سایپا در این صحنه به داور اعتراض کردند و اعتقاد به پنالتی داشتند.

قفل دروازه‌های دوتیم در پنج دقیقه پایانی نیمه اول گشوده شد. ابتدا علی کیانی‌فر از روی نقطه پنالتی تیم نفت را پیش انداخت اما این گل را غلامرضا رضایی پاسخ داد تا این نیمه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.
در نیمه دوم، حساسیت بیشتری بر بازی حکمفرما شد و بازیکنان نفت و سایپا به‌دلیل ترس از حذف شدن با احتیاط بازی می‌کردند. سایپا که روی ارسال از جناحین برنامه داشت، دو بار در دقایق 62 و 78 با ضربات سر مسعود حسن‌زاده دروازه نفت را تهدید کرد و جدی‌ترین فرصت تیم نفت مسجدسلیمان در دقیقه 76 توسط علی کیانی‌فر هدر رفت که در پی پاس ایمان رئیسی‌نسب نتوانست دروازه سایپا را باز کند و توپ را به بالای دروازه زد.

در حالی که بازی وارد دقیقه 80 شده بود، میلاد خدایی‌اصل مدافع چپ زردپوشان به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا سایپا از میزبان پیش بیفتد. تلاش بازیکنان نفت برای جبران گل خورده در دقایق باقی مانده از این دیدار کارساز نشد و زردپوشان مسجدسلیمان با قبول شکست دو بر یک از گردونه‌ی رقابت‌های جام حذفی خارج شدند.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): مصطفی بینش داور تعویضی میدان در پی برخورد توپ با دست مدافع سایپا اعلام پنالتی کرد و علی کیانی‌فر با ضربه پای چپ در خلاف جهت حرکت دروازه بان سایپا برای تیمش گلزنی کرد.

1-1 (سایپا): غلامرضا رضایی در پی یک ضربه کرنر توپ را دریافت کرد و بعد از پیشروی با ضربه‌ای محکم و دیدنی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

1-2 (سایپا): در پی نفوذ مهدی ترابی از سمت راست خط دفاعی تیم نفت و ارسال توپ به تیر دوم، میلاد خدایی‌اصل مدافع نفت که قصد دفع توپ را داشت، با یک ضربه سر شیرجه‌وار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. اشکال نداره پیش میاد همین که مقابل یه تیم لیگ برتری خوب بازی کردند خودش جای تقدیر فراوان داره خداقوت دست مريزاد 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.