• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرمانده انتظامي مسجدسليمان:
دستگيري پزشك قلابي توسط پليس مسجدسليمان/ پزشك قلابي با مدارك يك پزشك فوت شده، در مسجدسليمان طبابت مي كرد

  • کد خبر : 24720
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري دكتر قلابي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع يك فقره فوت مشكوك در مسجدسليمان مراتب رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور كار مامورين […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري دكتر قلابي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني در تشريح اين خبر گفت: با توجه به وقوع يك فقره فوت مشكوك در مسجدسليمان مراتب رسيدگي به پرونده به صورت ويژه در دستور كار مامورين پليس آگاهي قرار گرفت. اين مقام انتظامي در ادامه گفت: با وقوع يك فقره فوت مشكوك مامورين پليس آگاهي با تشكيل تيم ويژه اي از كارآگاهان زبده نسبت به بررسي موضوع پرداخته و طي تحقيق صورت گرفته مشخص شد متوفي چند روز قبل از فوت به يكي از بيمارستان هاي شهرستان جهت درمان انتقال شده و اين امر نگاه تيزبين مامورين پليس را به نوع درمان پزشك معالج معطوف نمود.

وي افزود: مامورين اعزامي با انجام تحقيقات كامل و فني از كاركنان بيمارستان موصوف.، پزشك مذكور توسط مقام قضايي احضار و با انجام تحقيقات كارشناسانه در خصوص وي اقدام نموده تا اين كه با شگردهاي خاص خود متوجه عدم انطباق هويت اصلي پزشك با مدارك وي گرديده و با ادامه تحقيقات معلوم گرديد هويت اين پزشك جعلي و هويت كاذب كه قبلا پزشك بوده است چند سال قبل فوت شده و اين فرد جاعل از مدارك وي سوء استفاده و به طبابت پرداخته است. سرهنگ حسيني ادامه داد: تحقيقات پليس همچنان در خصوص معالجات سابق اين فرد ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسليمان در پايان ضمن تقدير از زحمات قوه قضاييه در صدور به موقع دستورات قضايي خاطرنشان ساخت: شايسته است كليه ادارات دولتي نسبت به احراز هويت كاركنان جديدالورود اقدام و شهروندان عزيز هر نوع موارد مشكوك را با پليس 110 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 24
  1. درود بر باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ودرود بر نيروي انتظامي …جناب مرادي عزيز به اعتقاد من اين مسئله بايد تا حصول نتيجه پيگيري شود و تمام مسببين اين اتفاق بايد به دادگاه معرفي شوند…

  2. چطور مي شه يه پزشك قلابي يكي دو سال توي اين شهر مشغول به كار شده باشد و كسي متوجه نشده باشد… اوني كه اين آقا رو به مسجدسليمان آورده چه كسي بوده است؟

  3. با سلام. از آنجا که این پزشک افراد زیادی را ویزیت و تجویز دارو و احتمالا جراحی کرده است بر مقامات قانونی مسجدسلیمان واجب است در صورت مجرم شناخته شدن او مطابق قانون آیین دادرسی کیفری نسبت به انتشار اسم او اقدام کنند تا حقی از شکات احتمالی ضایع نشود؛ یا اینکه با بررسی تمامی پرونده هایی که این شخص در آنها دخیل بوده با افراد بیمار یا بستگان آنها تماس بگیرند و اگر شکایت دارند به دادسرا ارشاد شوند. امیدوارم علاوه بر رسیدگی به جنبه عمومی جرم جنبه خصوصی آن تمام و کمال رسیدگی شود و هر کس عالما و عامدا این شخص را وارد سیستم کرده نیز مجازات گردد.

  4. اقا ما شنيده ايم این اقا تو شیراز و لالی هم کار کرده و مدتي کوتاه در مسجد سلیمان هست 

  5. احسن به فرمانده و کارآگاه ویژه استان خوزستان، سرهنگ حسینی که با دقت و نگاه تیزبین خود تمامی جرم های مهم شهرستان را کشف می کنند. درود بر نیروی پرتوان انتظامی شهرمان

  6. با درود خدمت جناب مرادی عزیز بخاطر اطلاع رسانی به موقع ودقیق امیدوارم مسولان محترم مجدانه پیگیر قضیه باشند ونتیجه نهایی را به اطلاع عموم برسانند.

  7. با تشکر از آقای مرادی که این خبر را به اطلاع مردم رساند.

  8. ….حتما باید مرگی اتفاق افتد تا موضوع بررسی شود. خود من یکبار به پزشک یکی از کلینیک ها مراجعه کردم و دارویی برای سرماخوردگی من تجویز شد که برای بیماری با قلب درد شدید هم تجویز شده بود. برای فرد سومی با بیماری دیگر هم تجویز شده بود. ولی جالب اینجا بود که قبلش هم به پزشک قلابی در بیمارستان مراجعه کرده بودم و تشخیص بهتری داشتند. حساب کنید چه شهری و چه دکترهایی داریم که پزشک قلابی تشخیص بهتری دارد.!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. از نیروی انتظامی شهر تشکر میکنم. امیدوارم بقیه مدارک هم بررسی شوند. از مسئولین محترم هم خواهشمندم پزشکان حاذق را برای کادر خود انتخاب کنند.

  10. باتشکر و درود فراوان از پرسنل تلاشگر و در راس آنها فرماندهی انتظامی کاردان و نستوه شهرستان مسجدسلیمان و تشکر وافر از قضات محترم شهرمان، برخورد قاطع با متهم و همه ی قاصرین را خواهانیم….؟.

  11. درود بر نيروي انتظامي

    و قوه قضاييه و در راس آن ها خانواده اي كه اين مسئله را پيگيري كرد و درود بر شما جناب مرادي كه اين مسئله را رسانه اي كرديد… اگر همه مطالبه گر باشيم قطعا وضعيت شهرمان بهتر خواهد شد.

  12. خواهشن نام این شیادروبنویسید ممکنه شاکیهای زیادتری داشته باشه بایداطلاع رسانی بشه

  13. وای وای وای….

    باید تمام افرادی که در این قضیه کمکاری و کوتاهی کردند مشخص بشن. مگه میشه کسی بدون ارائه مدارک کامل شخصی و پزشکی، در بیمارستانی و یا حتی مطبی مشغول به کار اون هم کار پزشکی که با جان و سلامتی تعداد بیشماری از شهروندان سروکار داره بشه؟؟؟؟؟؟

    چه افرادی مدارک این شخص رو باید تحویل می گرفتند و بررسی می کردند؟؟؟؟
    چه افرادی باید مجوزها و مدارک لازم برای انجام کار رو برای این قاتل باید فراهم می کردند؟؟؟؟؟؟ نمام اون افراد مجرم هستند و چنانچه از بیماران این پزشک قلابی کسی فوت شده باشه تمام اون افراد که در انجام کار خود در رابطه با مدارک. پزشکی کوتاهی کرده اند مجرم و شریک قتل هستن. 
    این موضوع ساده نیست.  
    نام این پزشک قلابی رو باید هرچه سریع تر در تمام نقاط شهر بنر کنند و به تمام شهروندان ویزیت شده توسط این شخص اطلاع رسانی کنند که هرچه سریعتر مصرف داروهای تحویز شده توسط این پزشک قلابی رو قطع کنند و در اسرع وقت با در دست داشتن نسخه ها و داروها به بیمارستانها مراجعه کنند. 

    عجیبه که اسم این پزشک قلابی رو معرعی نمی کنید این خودش جرمه چون افراد زیادی همچنان. مشغول مصرف داروهای تجویز شده توسط این شیطان هستن. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عدم معرفی مجرمان از وقتی شروع شد که مجرمان اقتصادی و اختلاس گران رو معرفی نکردند. تا الان که دیگه قاتلان مردم رو هم معرفی نمیکنند. واقعا مزخرفه این کار و خلاف قانون و منطق هست. باید تمام شهر رو بنر کنید. 

  14. اوه اوه.آقا اینا آبروی مارو هم میبرن.

  15. متاسفانه نقش و فعالیت جامعه مدنی توی شهر مسجدسلیمان در حد صفره. هیچگونه مطالبه گری وجود نداره. توی شهرهای دیگه که از این سهل انگاری ها نمیشه و نظارت وجود داره اما بالفرض هم که
    اگر این اتفاق مثلا در اصفهان و یا تبریز افتاده بود الان مثل بمب صدا میکرد و مردم آنقدر اعتراض می کردند تا تمام مقصرین این قضیه پای میز محاکمه برده بشن. 

  16. با تشکر از نیرو انتظامی.

  17. باید بررسی شود ایشان با چه مجوزی و بدون استعلام از معاونت درمان دانشگاه و حراست دانشگاه در بیمارستان دولتی طبابت می کرده و آیا با اطلاع از جعلی بودن مدارک اخراج شد چرا همان موقع به اطلاع معاونت درمان و مقامات محترم قضایی اطلاع داده نشد به هر حال چیزی از تقصیر مسو لین وقت شبکه و معاونت درمان شبکه و بیمارستان کم نمی کند و باید تمام آنها در دادگاه و هیات بدوی نظام پزشکی بازخواست و در صورت اثبات تقصیر مجازات شوند تا دیگر شاهد این اتفاقات تلخ برای همشهریانمان رخ ندهد

  18. درود بر تمامی خادمان وحافظان امنیت عمومی .حراست بهداشت ودرمان خواب بود.؟

  19. اي كاش همه ي اشتباهات دكتراي قبل از اين هم پيگيري ميشد ، هستند دكتراي بيسوادي كه با تشخيص ندادن علائم سكته و تجويز اشتباه آمپول “متوكاربامول،(شل شدن عضلاني) و رانيتيدين  به جاي بستري كردن  مريض، جون يك نفرو ميگيرن و خيلي راحت از كنار اين مسئله رد شدن و هنوز سركار هستن!!!!

  20. با سلام ،
    باید پرونده کار اون رییس شبکه بهداشت و رییس بیمارستان رو هم باطل کرد. دختر خواهر ده روزه ی من هم بخاطر تشخیص اشتباه… فوت شد .

  21. باید تمام افرادی که در این قضیه کمکاری و کوتاهی کردند مشخص بشن. مگه میشه کسی بدون ارائه مدارک کامل شخصی و پزشکی، در بیمارستانی و یا حتی مطبی مشغول به کار اون هم کار پزشکی که با جان و سلامتی تعداد بیشماری از شهروندان سروکار داره بشه؟؟؟؟؟؟

    چه افرادی مدارک این شخص رو باید تحویل می گرفتند و بررسی می کردند؟؟؟؟
    چه افرادی باید مجوزها و مدارک لازم برای انجام کار رو برای او فراهم می کردند؟؟؟؟؟؟ نمام اون افراد مجرم هستند و چنانچه از بیماران این پزشک قلابی کسی فوت شده باشه تمام اون افراد که در انجام کار خود در رابطه با مدارک. پزشکی کوتاهی کرده اند مجرم و شریک قتل هستن. 
    این موضوع ساده نیست.  
    نام این پزشک قلابی رو باید هرچه سریع تر در تمام نقاط شهر بنر کنند و به تمام شهروندان ویزیت شده توسط این شخص اطلاع رسانی کنند که هرچه سریعتر مصرف داروهای تحویز شده توسط این پزشک قلابی رو قطع کنند و در اسرع وقت با در دست داشتن نسخه ها و داروها به بیمارستانها مراجعه کنند. 

    عجیبه که اسم این پزشک قلابی رو معرعی نمی کنید این خودش جرمه چون افراد زیادی همچنان. مشغول مصرف داروهای تجویز شده توسط او هستن. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

  22. باعرض سلام وخسته نباشید به تمام پرسنل خدوم وجان بر کف نیروی انتظامی بایستی به صورت جدی با این افراد جانی برخورد قانونی بشه که دیگران جرات بازی با جون مردم نداشته باشند اینا عین افراد جنایتکارند بایستی به اشد مجازات محکوم شوند  

  23. صددرصد افراد دیگه ای به خاطر سودجویی های این فرد اسیب دیده اند به همه ی مردم اطلاع رسانی کنید تا بتوانند حق خودشون رو بگیرند

  24. این مسلئه و اتفاق نشان دهنده بی تدبیری و بی سرو سامانی و عدم کنترل بعضي مسئولين رو نشون میده و برعکس کارآمدی و قدرت چشم گیر نیروی انتظامی با مدیریت و فرماندهی عالی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.