• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
3

جزييات حادثه گروگانگيري/ ورود گروگانگير به شوشتر تاييد نشده است/ مردم به شايعات توجه نكنند/ همه گروگان ها آزاد شدند

  • کد خبر : 24650
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروگانگیری پر ماجرا در مسیر اهواز به شوشتر اگرچه پس از مداخله پلیس به آزادی تمام گروگان ها انجامید اما فرد گروگانگیر پس از آزادی گروگان های خود با خودروی پژو فرار کرد و عملیات نیروهای متخصص پلیس و امنیتی برای دستگیری وی تا زمان دریافت خبر نیز ادامه دارد. سردار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- گروگانگیری پر ماجرا در مسیر اهواز به شوشتر اگرچه پس از مداخله پلیس به آزادی تمام گروگان ها انجامید اما فرد گروگانگیر پس از آزادی گروگان های خود با خودروی پژو فرار کرد و عملیات نیروهای متخصص پلیس و امنیتی برای دستگیری وی تا زمان دریافت خبر نیز ادامه دارد.

سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: شخصی معتاد به مواد روانگردان شیشه که تحت تعقیب مقامات قضایی قرار داشت، هفت نفر از سرنشینان یک دستگاه اتوبوس در مسیر شهر ملاثانی به شوشتر شامل سه مرد، سه زن و یک کودک را به گروگان گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و با همکاری روانشناسان و مسئولان قضایی استان با گروگانگیر به مذاکره پرداختند تا خود را تسلیم کند.

سرهنگ علی قاسمپور معاون انتظامی ناجای استان خوزستان نیز در گفت‌وگو با تسنیم در تشریح این ماجرا گفت: اتوبوس مورد نظر در مسیر اهواز به شوشتر در حال حرکت بود که هنگام توقف در شهر ملاثانی فرد گروگانگیر مسلح که معتاد نیز بوده، وارد این خودروی عمومی شد و با ایجاد رعب و وحشت مسافران را گروگان گرفت.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به زخمی شدن یک نفر در این حادثه گفت: در اثر شلیک یک گلوله از اسلحه کلاشینکف غیرمجازی که در اختیار گروگانگیر بوده، یکی از مسافران از ناحیه کتف زخمی شد و البته یک مسافر خانم هم زخمی شده بود.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و امنیتی ماموران انتظامی و امنیتی استان خوزستان که در محل حضور داشتند فرد مجروح به بیمارستانی در اهواز منتقل شد و در مرحله بعد تلاش کردیم محل عملیات را از مرکز شهر به بیرون از ملاثانی منتقل کنیم و تلاش شد کار به آخر شب کشیده شود تا از ساعات شلوغی جاده نیز فاصله بگیریم. قاسم‌پور با اشاره به هدف پلیس در آزادی بدون حادثه مسافران اتوبوس گفت: 7 نفر در اختیار گروگان باقی مانده بودند که وی درخواست یک دستگاه پژو کرد تا گروگان ها را آزاد کند که این اتفاق افتاد. وی با اشاره به این که در شبکه های مجازی گفته‌ شده گروگانگیر قاچاقچی بوده یا خواسته‌های خاصی داشته است افزود: این موضوع صحت ندارد چرا که وی تنها در ازای اجازه فرار، 7نفر گروگان خود را آزاد کرد و متواری شد. برخی رسانه ها مدعی شده بودند که یک قاچاقچی مواد مخدر که تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار داشت با وارد شدن به یک اتوبوس در مسیر ملاثانی به شوشتر سرنشینان آن را گروگان گرفته است .

معاون انتظامی ناجای استان خوزستان گفت: 7 گروگانی که توسط این فرد در یک اتوبوس گروگان گرفته شده بودند بدون مشکل رها شدند. گروگانگیر با خودروی پژو فرار کرده است و عملیات نیروهای متخصص پلیس و امنیتی برای دستگیری وی تا زمان دریافت خبر ادامه دارد. همچنین فرمانده پلیس شهرستان مسجدسلیمان این شایعه را که فرد مهاجم مسجدسلیمانی بوده، رد کرده و گفت مردم به شایعات توجه نکنند. همچنین ورود فرد فراری به شهرستان شوشتر نیز تاکنون تایید نشده است و سرهنگ قاسمپور این اطمینان را به مردم داد که در صورت وجود خبر جدید، از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.