• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

خنده هواداران به نتايج نفت و سكوت معنا دار بعضي ها… / سهراب تا رسيدن به ليگ 2 فرصت مي خواهد/نفت مسجدسلیمان 1 – فولاد یزد 1

  • کد خبر : 24597
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- متاسفانه روند عدم نتيجه گيري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان به جاهاي بد آن رسيده است. جايي كه سكوت معنادار هيئت مديره نفت اين شائبه را پش آورده است خيلي از سقوط نفت به ليگ 2 راضي هستند. نفت در حالي امروز به ديدار فولاد يزدي رفت كه نتيجه هفته گذشته اش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- متاسفانه روند عدم نتيجه گيري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان به جاهاي بد آن رسيده است. جايي كه سكوت معنادار هيئت مديره نفت اين شائبه را پش آورده است خيلي از سقوط نفت به ليگ 2 راضي هستند. نفت در حالي امروز به ديدار فولاد يزدي رفت كه نتيجه هفته گذشته اش در جام حذفي اين اميدواري را نزد هواداران پر رنگ كرد شايد قرار است نفتي ها سنت شكني كنند و پس از هفته ها يك برد بي دردسر مقابل تيم آخر جدول به دست آورد كه نه تنها اين اتفاق نيفتد بلكه تا دقيقه 94 از يزدي ها شكست خورده بود… نتايج ضعيف تيم نفت تمامي ندارد و اگر همين امروز و فردا چاره انديشي نشود قطعا در آينده اي نه چندان دور با ليگ يك هم خداحافظي خواهيم كرد…

 نفت 1 – فولاد یزد 1؛ تساوی در دقیقه 94 / هفته سیزدهم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی/ جمعه 21 آبان 95 – ساعت: 15/

نفت مسجدسلیمان 1 – فولاد یزد 1

گل‌ها: میلاد صالح‌وند (4+90) برای نفت – رضا نبی‌زاده (52) برای فولاد یزد/ داور: شاهو اصلانی/ کمک داوران: کاوه بهمنی و کورش کریمی/ اخراج: رامین قربانی (75- فولاد یزد)/ اخطار: علی کیانی‌‌فر، امین جهان‌کهن، میلاد خدایی، اکبر آفاقی (نفت) – ایمان کیانی، سیدرضا طلبه، رضا نبی‌زاده (فولاد یزد)/ تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد خدایی، ایوب طاهری، ستار دراجی (70- ایمان رئیسی نسب)، امین جهان کهن، علی کیانی‎فر (78- علیرضا خسروی)، سجاد موسوی (59- شهاب زندی)، میلاد صالح‎وند و اکبر آفاقی

سرمربی: سهراب بختیاری‌زاده (محروم از نیمکت)

فولاد یزد: محمدرضا قویدل، وحید ارمی، حامد حیدری، نعمت‎الله بخشی‎پور، ایمان کیانی، علیرضا بیک‎زاویه، مهران درویش، رامین قربانی، مهران مرادعلی (63- سیدرضا طلبه)، رضا نبی‎زاده (3+90- محمد زارع قبادی)، سیدجواد شفیعی‎پور (73- موسی شهبازی)

سرمربی: محمود امیری

خلاصه بازی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در یک بازی خانگی مقابل فولاد یزد با تساوس یک بر یک متوقف شد.

تیم‌های پایین جدولی نفت مسجدسلیمان و فولاد یزد برای کسب پیروزی و فاصله گرفتن از منطقه سقوط جدول لیگ یک به دیدار هم رفتند. تماشاگران مسجدسلیمانی هم بعد از پیروزی این تیم در جام حذفی به استادیوم شهید بهنام محمدی آمدند تا با حمایت از زردپوشان نفت شاهد شکسته شدن طلسم این تیم در لیگ دسته اول و پیروزی شاگردان سهراب بختیاری‌زاده باشند.

بازی را بازیکنان نفت مسجدسلیمان تهاجمی آغاز کردند و در بیست دقیقه ابتدایی بر توپ و میدان مسلط بودند. نفتی‌ها در دقیقه هفتم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت و در دقیقه 18 نیز اکبر آفاقی یک موقعیت خوب را در محوطه جریمه فولاد یزد از دست داد. فولادی‌ها در حدفاصل این دو صحنه، دروازه تیم نفت را با یک ضربه راه دور هدف قرار دادند که پورمحمد دروازه‌بان میزبان با جاگیری مناسب توپ را مهار کرد.

بعد از اینکه بازی برای دقایقی در میانه میدان دنبال می‌شد، بازیکنان نفت در دقایق انتهایی نیمه نخست حملات دیگری روی دروازه فولاد یزد طراحی کردند و در دقیقه 37 باز هم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه، خطای شبیه‌سازی علی کیانی‌فر بازیکن نفت را اعلام کرد و به وی کارت زرد داد. ضربه سر میلاد  صالح‌وند و شوت اکبر آفاقی در ادامه این نیمه هم کارساز نشد و نیمه اول با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

نیمه دوم را باز هم یاران نفت تهاجمی آغاز کرده و با ضربه سر علی کیانی‌فر دروازه فولاد یزد را تهدید کردند اما مدافع تیم میهمان این توپ را از دهانه دروازه دفع کرد و لحظاتی بعد دروازه نفت مسجدسلیمان گشوده شد. این گل با ضربه ایستگاهی رضا نبی‌زاده رقم خورد که به زیبایی دروازه نفت را گشود.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده که نمی‌خواستند در خانه برابر تیم ته جدولی فولاد یزد شکست بخورند، بعد از دریافت این گل دست به حمله زدند تا نتیجه را جبران کنند. نفتی‌ها در اواخر نیمه دوم و با توجه به 10 نفره شدن تیم فولاد یزد، سه بار با ضربات میلاد  صالح‌وند، اکبر آفاقی و ایمان رئیسی‌نسب دروازه فولاد یزد را هدف قرار دادند اما این توپ‌ها تبدیل به گل نشدند و در سمت مقابل نیز سیدجواد شفیعی‌پور در موقعیت تک‌به تک نتوانست دروازه نفت را باز کند.

نفتی‌ها سرانجام در دقیقه چهارم وقت تلف شده موفق شدند از شکست خانگی برابر تیم 10 نفره فولاد یزد رها شوند. کرنر ارسالی ایمان رئیسی‎نسب با ضربه سر میلاد صالح‌وند و تشخیص کمک داور اول میدان، گل اعلام شد و نفت مسجدسلیمان به گل تساوی رسید.

شاگردان سهراب بختیاری‌زاده با تساوی در بازی امروز در مجموع 13 امتیازی شدند و در رده سیزدهم جدول باقی ماندند. فولاد یزد هم با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. حیف از این همه امکانات که در اختیار تیم نفت میذارن این بازیکنان و کادر فنی در حد لیگ محلات هم نیستن 

  2. ….چطورممکنه آقای یزدی بریدسراغ مربی که هیچگونه تجربه ای نداره ولی براحتی ازبهروزمکوندی ردبشی

  3. سلام.
    تیم نفت ابزار معرفی فقر و مشکلات مسجدسلیمان به کشور و دولتمردان است، وقتی بازی لیگ برتر از رسانه ملی پخش میشد همه ایرانیان و گاه جهانیان که سابقه و تاریخچه نفت را میدانند کنجکاو دیدن وضعیت مسجدسلیمان میشدند،این روشنگری و شفاف سازی ناخواسته به مدیریت شهری فشار وارد میکرد؛ که چگونه شهری که یک قرن کامل با تمام وجود به کشور خدمات میدهد  مردمانش در رنج و عذابند، پخش حد اقل بیست بار در سال بخصوص با گلایه های تند و به جای بهروز مکوندی از وضعیت شهر، فشار فدراسیون فوتبال برای تهیه زیرساخت های میزبانی لیگ برتر، همه و همه داشتند راه را برای پیشرفت و جلب توجه هموار  میگردند اما کسانی که منافعشان در گرو پیشرفت مسجدسلیمان است دست به دست هم دادند تا سقوط به لیگ یک باری از روی دوش خود بردارند و تیم سقوط کرد!اما قضیه به اینجا هم ختم نشد و لیگ یک هم به لطف سازمان  صدا و سیما (از این جهت) و شبکه های اجتماعی حساسیتی در حد لیگ برتر پیدا کرد و همان عواقب را داشت! اکنون که بعد از کش و قوس های فراوان و گلایه صریح سهراب بختیاری زاده از مسئولین و سکوت آنها تیم در شرف سقوط به لیگ دو است  باید به خود بیابیم و بدانیم که یکی از پایه های مهم پیشرفت شهر در حال سقوط است،نماینده محترم و مدیرعامل شرکت نفت حتی اگر فقط همین یک قلم خدمت را انجام دهند و تیم نفت را از بحران نجات دهند خدمتی تاریخی کرده اند، باشد که به لطف شهامت و شجاعت جوانان و دلسوزان مسجدسلیمان دست پلید بدخواهان و کسانی که در راه پیشرفت فرزندان این شهر و بهبودزندگی مردم شهر سنگ اندازی میکنند قطع شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.