• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان:
ضرورت تقویت نشریات و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد تشکل دانشجویی

  • کد خبر : 24300
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: جذب اساتید علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری، تقویت کانون‌ها، نشریات و تشکل‌های دانشجویی در دستور کار دانشگاه قرار دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر عبدالله مرادی ، با اشاره به این که مسایل فرهنگی یکی از معضلات کشور است، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: جذب اساتید علاقه‌مند به فعالیت‌های هنری، تقویت کانون‌ها، نشریات و تشکل‌های دانشجویی در دستور کار دانشگاه قرار دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر عبدالله مرادی ، با اشاره به این که مسایل فرهنگی یکی از معضلات کشور است، اظهار کرد: با توجه به جایگاه فرهنگ و توصیه‌های مکرر مقام معظم رهبری در ارتباط با وحدت حوزه و دانشگاه تلاش کرده‌ایم که ارتباطات گسترده‌ای را با سایر نهادهای فرهنگی شهرستان از جمله امام جمعه، بخش فرهنگی آموزش و پروش و … برقرار کنیم تا هم از ظرفیت‌های این نهادها استفاده کنیم و هم بتوانیم همکاری‌های بیشتری داشته باشیم چرا که در نهایت هدف همه ما انجام فعالیت‌های فرهنگی است.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی آینده دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: بحث کمبود نیروی انسانی یکی از معضلات دانشگاه بود که تلاش کردیم در این بخش به تکمیل نیروی انسانی خود بپردازیم. هم اکنون بخشی از این کمبودها را برطرف شده است و در تلاش هستیم تا این نیروها را کامل‌تر کنیم. البته شناسایی اساتید و کارکنان علاقمند به شرکت در فعالیت‌های فرهنگی نیز در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها با حضور اساتید مجرب حوزه فرهنگی، دعوت از چهره‌های برجسته شهرستان و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، توجه به چهره‌های ماندگار فرهنگی و افتخارات شهرستان، چه به صورت تجلیل از شخصیت‌های برجسته و یا انتشار آثار مربوط به آنها، تقویت کانون‌های دانشجویی و تشکل‌ها و نشریات دانشجویی از دیگر برنامه‌های دانشگاه است.

مرادی با بیان این که دانشگاه همگام و همسو با نهادهای فرهنگی شهرستان تا جایی که بتواند فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد، تصریح کرد: ما هرگز خود را به دانشگاه محدود نکرده‌ایم. فعالیت‌های فرهنگی مبنای احساسی، اعتقادی، عاطفی، عقیدتی دارند و افراد با عشق و علاقه به کارهای فرهنگی می‌پردازند. بسیاری از افراد به دلیل باورهایشان وارد این حوزه می‌شوند و باید از اساتیدی که از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه فرهنگی برخوردارند استفاده کنیم. وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه برای همکاری با اساتید، کارمندان، دانشجویان و تمام افرادی که با گرایش‌های فکری مختلف می‌خواهند در کارهای فرهنگی شرکت کنند، آماده همکاری است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=24300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.