• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

نماینده مسجدسلیمان در نطق ميان دستور مجلس شوراي اسلامي:
65درصد اقتصاد خوزستان ناشی از گردش نفت و گاز است اما کمتر از 5 درصد اشتغال در این استان به بخش نفت و گاز اختصاص یافته است

  • کد خبر : 23954
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: علی عسگر ظاهری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس و در بخشي از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت حسینی است و ما هر چه داریم از محرم و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: علی عسگر ظاهری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس و در بخشي از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از نهضت حسینی است و ما هر چه داریم از محرم و عزای سیدالشهدا است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: وظیفه ما امروز در راستای حفظ و تقویت این داشته است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که درس‌های عاشورا را به خوبی فهمیده باشیم و آن را عملی کنیم. چرا که سبک زندگی عاشورایی نمونه‌ای از زندگی یک انسان متعالی است.

این نماینده مجلس با بیان این‌که مقوله فرهنگ باید تحت مدیریت جامع قرار گیرد، ادامه داد: وقتی این مدیریت جامع وجود نداشته باشد، جامعه هم از این تشتت رنج خواهد برد. لذا باید نسبت به سازماندهی، هماهنگی، هدایت، کنترل و نظارت و ارزیابی دقیقی اقدام شود.

ظاهری با بیان این‌که تلاش و جدیت در کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد در عین حال گفت: با این وجود خیلی از قابلیت‌های جامعه در این زمینه مورد استفاده قرار نگرفته از جمله وزارت خارجه، که چنانچه در کنار وظیفه خطیر سیاسی و فرهنگی برای بازکردن گره اشتغال کاری انجام دهد، فرصت خوبی برای کشور فراهم خواهد شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان با اشاره به وجود مشکل گرد و غبار در استان‌های جنوبی و جنوب غرب کشور نیز گفت: 350 هزار هکتار فضای مساعد در خوزستان برای ایجاد گرد و غبار وجود دارد و تنها 19 میلیارد تومان برای حل این مشکل اختصاص یافته که نمی‌تواند راهگشا باشد. به ویژه این‌که این معضل موجب ایجاد بیماری و مهاجرت مردم به شهرهای دیگر می‌شود.

ظاهری در پایان با تاکید بر لزوم بررسی راهکارهای رفع مشکل اشتغال، در شهرستان مسجدسلیمان و حوزه انتخابیه خود اظهار کرد: 65 درصد اقتصاد خوزستان ناشی از گردش نفت و گاز است اما کمتر از 5 درصد اشتغال در این استان به بخش نفت و گاز اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=23954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خداقوت به جناب ظاهری نماینده پرتلاش

  2. از تلاشهای خستگی ناپذیر نماینده محترم سپاسگزاری میشود، امیدواریم راه اندازی و توسعه فرودگاه مسجد سلیمان هم مورد توجه قرار گیرد تا ان شاء الله شاهد تحول پایدار برای شهرمان باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.