• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

رييس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان خبر داد:
پيشرفت فيزيکي 65 درصدي پل سي‌‌مايلي در محور مسجدسلیمان – هفتکل

  • کد خبر : 22641
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئيس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان از پيشرفت فيزيکي 65 درصدي پل سي‌‌مايلي در محور مسجدسليمان – هفتکل خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مهندس علي عيدي وندي اظهار کرد: عمليات احداث پل سي‌‌مايلي در محور مسجدسليمان – هفتکل با اعتبار 3.5 ميليارد تومان و پيشرفت فيزيکي […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- رئيس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان از پيشرفت فيزيکي 65 درصدي پل سي‌‌مايلي در محور مسجدسليمان – هفتکل خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مهندس علي عيدي وندي اظهار کرد: عمليات احداث پل سي‌‌مايلي در محور مسجدسليمان – هفتکل با اعتبار 3.5 ميليارد تومان و پيشرفت فيزيکي 65 درصد در حال انجام است.

وي افزود: اين پل به طول 100 متر و شامل 3 دهانه 30 متري است که با احداث آن به تردد خودروهاي سبک و سنگين در اين محور کمک بسياري مي‌شود. عيدي وندي تصريح کرد: پل قديم سي‌مايلي به دليل عبور تانکرهاي سنگين سيمان به صورت کامل فرسوده و خراب شده بود و به همين منظور عمليات ساخت پل جديد را آغاز کرديم.

وي گفت: در کنار اين پل به حدود 1.5 کيلومتر جاده نيز نياز است که بايد اعتبارات آن تکميل و روند ساخت آن نيز آغاز شود و اميدواريم عمليات ساخت پل سي‌مايلي تا پايان سال به اتمام برسد. عيدي وندي عنوان کرد: پروژه موج تراشي، لکه‌گيري و روکش آسفالت محور مسجدسليمان ـ لالي به طول 15 کيلومتر و با پيشرفت فيزيکي 25 درصد در حال اجرا است.

وي ادامه داد: براي تکميل اين پروژه حدود 1.5 ميليارد تومان اعتبار نياز است که تاکنون اعتباري در اين خصوص به اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان اختصاص داده نشده است. رئيس اداره راه و شهرسازي مسجدسليمان خاطرنشان کرد: اگر اعتبار مورد نياز اين پروژه تامين شود تا 3 ماه آينده عمليات اجرايي اين پروژه به اتمام مي‌رسد و جاده آماده بهره‌برداري خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.