• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

فرماندار مسجدسليمان:
اعتبارات صندوق کارآفرینی امید یکی از راه کارها جهت کاهش نرخ بیکاری می باشد

  • کد خبر : 22080
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  جلسه توجیهی طرح های اشتغالزایی شهرستان با حضور امرايي مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان، شوراها و دهیاری های در فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان با اشاره به آمار بالای بیکاری شهرستان اظهار داشت: با توجه به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-  جلسه توجیهی طرح های اشتغالزایی شهرستان با حضور امرايي مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان، شوراها و دهیاری های در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان با اشاره به آمار بالای بیکاری شهرستان اظهار داشت: با توجه به محدودیت در اشتغال دولتی باید به سمت مشاغل کوچک و خوداشتغالی حرکت کنیم و در این راستا اعتبارات صندوق کارآفرینی امید یکی از راه کارها جهت کاهش نرخ بیکاری می باشد.

گوروئی گفت: افراد باید طرح های دارای توجیح اقتصادی و فنی تهیه و ارائه نمایند. صندوق ضمن روان سازی ارائه تسهیلات نظارت دقیقی بر تسهیلات به عمل آورده که منجر به ایجاد اشتغال شود. ایشان هدف از این نشست را اطلاع رسانی به مردم جهت بهره بردن از ظرفیت اعتبارات صندوق کارآفرینی امید دانست. در ادامه مدیر صندوق کارآفرینی امید روند پرداخت تسهیلات صندوق و چگونگي اجراي طرح ها توسط كارآفرينان را تشریح کرد. در پایان اعضاي شوراها و دهیاران سؤالات خود در این زمینه را طرح نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باسلام بسیارعالیه انشاءاله موردحمایت قرارگیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.