• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

تشریح فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه ماه مبارک رمضان/ سه شنبه اول ماه رمضان است

  • کد خبر : 22056
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با تبریک حلول ماه پر برکت رمضان المبارک به شهروندان عزیزمسجدسلیمان ، فعالیت های فرهنگی و قرآنی این سازمان را در این ماه تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی با اعلام این خبر افزود: خداوند متعال را شاکریم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- رییس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با تبریک حلول ماه پر برکت رمضان المبارک به شهروندان عزیزمسجدسلیمان ، فعالیت های فرهنگی و قرآنی این سازمان را در این ماه تشریح کرد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام علی قندعلی با اعلام این خبر افزود: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق درک این ماه باعظمت را به همه ی ما عنایت فرمود، ماهی که به فرموده امام صادق علیه السلام بهار قرآن است و نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله  در  باب رویت هلال نورانی اش می فرماید:  إذا استَهَلَّ رَمَضانُ غُلِّقَت أبوابُ النارِ، و فُتِحَت إبوابُ الجِنانِ، و صُفِّدَتِ الشَّیطانُ

چون ھلال ماه رمضان پديد آ يد، در ھاى دوزخ بسته گردد و درھاى بھشت گشوده شود و شیاطین به زنجیر كشیده شوند.

 قندعلی در ادامه افزود: با توجه به اعلام مرکز استهلال دفتر مقام معظم رهبری و عدم رویت ماه در دوشنبه، قطعا روز سه شنبه اول ماه مبارک رمضان خواهد بود.  رییس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه های فرهنگی و قرآنی در این ماه افزود: ۴۵مسجد و مرکز فرهنگی در شهرستان و بخش های اطراف با نظافت و غبار روبی به استقبال ماه مبارک می روند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام ۱۵ روحانی  و مبلغ از استان قم به همراه ۳۰نفر از امامان جماعات ثابت مساجد در این ماه به تبلیغ وتببین احکام دینی خواهند پرداخت.

وی همچنین اجرای برنامه های تفسیر، نشست ائمه جماعات با امام جمعه محترم ، روخوانی و روانخوانی، تجلیل از روزه اولی ها، بیان احکام، جمع خوانی قرآن، توزیع ویژه نامه احکام و اعمال شب های قدر و همچنین توزیع اوقات شرعی، برگزاری مراسمات شب های قدر، محافل انس با قرآن و میلاد امام حسن مجتبی(ع) را از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی و ائمه محترم جماعات دانست.

قندعلی افزود: به منظور پاسخگویی به سوالات شرعی همشهریان عزیز، مبلغین مستقر در سازمان تبلیغات هر روز از ساعت ۱۱ الی ۱۳به صورت تلفنی و حضوری آماده پاسخگویی به پرسش های اعتقادی و مذهبی شهروندان محترم می باشند.

وی  در پایان افزود: برنامه پخش زنده جمع خوانی قرآن امسال نیز همچنون سنوات گذشته در شهرستان برگزار می گردد. قندعلی خاطر نشان کرد: کاروان نورانی جمع خوانی قرآنی در تاریخ ۴/۴/۹۵ به مسجدسلیمان می آید و مصلی نماز جمعه پذیرای حضور روزه داران عزیز در  این مراسم معنوی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.